ScandicHotels.comUSD 158
Booking.comUSD 159
FindHotelUSD 159
Destinia.comUSD 185
Anmeldt 22. oktober 2018

Et meget godt hotel med god atmosfære, hyggelig betjening, fine rom med gode senger og godt sengetøy, meget god frokost og flott bar på toppen!MEN på bunnen ligger trim og fitness. I kjelleren, bortgjemt og med ryggen mot vindu står tredemøllen i et lite rom som nesten gjør det ubehagelig å svette alene - enn mindre med andre til stede. Uten vann å drikke og med et minimalt antall apparater. Et hotel med så mye flott å tilby savner et godt sted for å ta ut energi når været ute ikke tilbyr den muligheten.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, larsandersl
Terje T, General Manager på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Hei Lars Andreas

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Hyggelig at vi oppfylte dine forventninger til oss.
Jeg beklager at du ikke fant trimrommet vårt tilfredsstillende!
Takk for at du bodde på Scandic Narvik!
Håper vi ser deg i Narvik igjen snart!

Anmeldt 6. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Terje T, General Manager på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Anmeldt 21. september 2018

Utrolig sentral beliggenhet, og med P-hus bare få meter å gå til hotellet. Personalet gjør det ytterste for at gjestene skal ha det bra, og tar enhver tilbakemelding på alvor. Ankomstdagen ble vi opplyst om tapasaften i Tøtta bar til kr 100,- pr. person - spise så mye en vil. Dette var noe for sultne mager! Pga. oppgradering i endel av etasjene kunne ikke vinduene åpnes, og ble fortalt at de holder på - og tilslutt vil en kunne få åpnet i luftestilling. Det var det eneste lille minuset.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, Kåre Valøy D
Terje T, General Manager på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2018

Hei Kåre,

Hyggelig at vårt personale oppfylte dine forventninger til oss.
Takk for at du bodde på Scandic Narvik!
Håper vi ser deg i Narvik igjen snart!

Anmeldt 9. september 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Terje T, General Manager på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2018

Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Var på konferanse ang havbruk.
Fikk servert lunsj.
Maten var mildt sagt en katastrofe.
Forsynte meg med mat fra varmmatbuffèt , kjøttet kunne vært kalkunlår e.l , kjøttet var så tørt at det mildt sagt kunne selvantenne,potetene var så salte at tunga satt seg fast i ganen og natriumforgifting ikke var langt unna,de varme grønnsakene var så bitre at jeg såvidt klarte å holde maska av hensyn til min sidemann.
Personen som satt rett over meg klarte kun å spise 3 biter av maten før den ble lagt vekk .
Dette er langt unna en standard som forventes av ett kjøkken på ett konferansehotell.
La også merke til at de siste gjestene som ankom lunsjen ikke fikk plass sammen men gruppa da det var feil beregna plass ,de ble satt på bord langt unna gjengen eller på bord som egentlig var reservert til annen bedrift.
Servitører som snakket norsk var også mangelvare .
Jeg håper virkelig kjøkkenet og personal går igjennom en forbedring før neste konferanse legges dit.

Takk, ronnybaat
Terje T, General Manager på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2018

Hei Ronny

Beklager at vi ikke oppfylte dine forventninger til oss. Jeg tar dine tilbakemeldinger med til alle de involverte i vårt kontinuerlige arbeid med å bli enda bedre på det vi gjør. Vi vil at våre gjester alltid skal ha de beste gjesteopplevelsene.
Fint hvis du tar kontakt med meg, slik at jeg kan få utfyllende tilbakemelding fra deg!
Takk for at du besøkte Scandic Narvik!
Håper vi ser deg igjen snart!