Gratis avbestilling frem til 03.10.21
Travelocity
Orbitz.com
Destinia.comUSD 182
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Vi reiste med 3 små barn, og kan ha problemer med å få plass til tvillingvogna her og der, men det var ingen problem, heller ikke i frokostsalen. Kjempegod frokostbuffet. Veldig hyggelig personal. Stort og flott rom med fantastisk utsikt. Vi fikk også låne reisesenger til babyene, med babydyner og alt. Veldig kjekt!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, millajen
Terje T, General Manager på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Hei

Tusen takk for den veldig hyggelig tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Hyggelig at Scandic Narvik leverer slik dere forventer.
Vi gleder oss til å ha dere som våre gjester ved en senere anledning!

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg eg og et par venner bodde på hotellet ei helg. Da vi bestille hotellrommet 3 måneder før ba vi om hotel. Dette hadde vi jo totalt glemt da vi ankom hotellet. Så vi ble meget overrasket da de hadde oppfylt ønsket vårt. Fantastisk opplevelse og et flott hotell.
10/10

Takk, JohanFlotten
Terje T, General Manager på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Hei Johan,

Tusen takk for den veldig fine tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Håper vi ser dere i Narvik igjen snart.

Anmeldt 22. oktober 2018

Et meget godt hotel med god atmosfære, hyggelig betjening, fine rom med gode senger og godt sengetøy, meget god frokost og flott bar på toppen!MEN på bunnen ligger trim og fitness. I kjelleren, bortgjemt og med ryggen mot vindu står tredemøllen i et lite rom som nesten gjør det ubehagelig å svette alene - enn mindre med andre til stede. Uten vann å drikke og med et minimalt antall apparater. Et hotel med så mye flott å tilby savner et godt sted for å ta ut energi når været ute ikke tilbyr den muligheten.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, larsandersl
Terje T, General Manager på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Hei Lars Andreas

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Hyggelig at vi oppfylte dine forventninger til oss.
Jeg beklager at du ikke fant trimrommet vårt tilfredsstillende!
Takk for at du bodde på Scandic Narvik!
Håper vi ser deg i Narvik igjen snart!

Anmeldt 6. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Terje T, General Manager på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Anmeldt 21. september 2018

Utrolig sentral beliggenhet, og med P-hus bare få meter å gå til hotellet. Personalet gjør det ytterste for at gjestene skal ha det bra, og tar enhver tilbakemelding på alvor. Ankomstdagen ble vi opplyst om tapasaften i Tøtta bar til kr 100,- pr. person - spise så mye en vil. Dette var noe for sultne mager! Pga. oppgradering i endel av etasjene kunne ikke vinduene åpnes, og ble fortalt at de holder på - og tilslutt vil en kunne få åpnet i luftestilling. Det var det eneste lille minuset.

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, Kåre Valøy D
Terje T, General Manager på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2018

Hei Kåre,

Hyggelig at vårt personale oppfylte dine forventninger til oss.
Takk for at du bodde på Scandic Narvik!
Håper vi ser deg i Narvik igjen snart!