Bli belønnet med One Key
    0.9 km fra Scandic Narvik
    0.4 km fra Scandic Narvik
    Se flere hoteller i Narvik
    Anmeldt 27. november 2018

Utmerket hotell, flott utsikt. Men... Superiorrommet manglet badekåper og tøfler. Stolene på rommet var spesielle, verken pene eller behagelige. Varmt og godt. Hadde gjerne sett at det var badekar på rommet... God frokost. Kommer definitivt tilbake!

Dato for oppholdet: november 2018
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
    Takk, Pioneer19545529747
    TerjeT433, General Manager på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Hei.

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
    Beklager at vi ikke oppfylte dine forventninger til oss. Jeg tar dine tilbakemeldinger med til alle de involverte i vårt kontinuerlige arbeid med å bli enda bedre på det vi gjør. Vi vil at våre gjester alltid skal ha de beste gjesteopplevelsene.
    Takk for at du bodde Scandic Narvik!
    Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Vi reiste med 3 små barn, og kan ha problemer med å få plass til tvillingvogna her og der, men det var ingen problem, heller ikke i frokostsalen. Kjempegod frokostbuffet. Veldig hyggelig personal. Stort og flott rom med fantastisk utsikt. Vi fikk også låne reisesenger til babyene, med babydyner og alt. Veldig kjekt!

Dato for oppholdet: november 2018
    Takk, millajen
    Terje T, General Manager på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Hei

Tusen takk for den veldig hyggelig tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
    Hyggelig at Scandic Narvik leverer slik dere forventer.
    Vi gleder oss til å ha dere som våre gjester ved en senere anledning!

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg eg og et par venner bodde på hotellet ei helg. Da vi bestille hotellrommet 3 måneder før ba vi om hotel. Dette hadde vi jo totalt glemt da vi ankom hotellet. Så vi ble meget overrasket da de hadde oppfylt ønsket vårt. Fantastisk opplevelse og et flott hotell.
    10/10

Takk, JohanFlotten
    Terje T, General Manager på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Hei Johan,

Tusen takk for den veldig fine tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
    Håper vi ser dere i Narvik igjen snart.

Anmeldt 22. oktober 2018

Et meget godt hotel med god atmosfære, hyggelig betjening, fine rom med gode senger og godt sengetøy, meget god frokost og flott bar på toppen!MEN på bunnen ligger trim og fitness. I kjelleren, bortgjemt og med ryggen mot vindu står tredemøllen i et lite rom som nesten gjør det ubehagelig å svette alene - enn mindre med andre til stede. Uten vann å drikke og med et minimalt antall apparater. Et hotel med så mye flott å tilby savner et godt sted for å ta ut energi når været ute ikke tilbyr den muligheten.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
    1  Takk, larsandersl
    Terje T, General Manager på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Hei Lars Andreas

Hyggelig at vi oppfylte dine forventninger til oss.
    Jeg beklager at du ikke fant trimrommet vårt tilfredsstillende!
    Takk for at du bodde på Scandic Narvik!
    Håper vi ser deg i Narvik igjen snart!

Anmeldt 6. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
    Terje T, General Manager på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018