Booking.comUSD 142
Agoda.comUSD 143
ScandicHotels.comUSD 143
Destinia.comUSD 206
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Har bodd på hotellet ved flere anledninger. Aldri blitt skuffet. Fine rom, bra utsikt. Hyggelig personale. God hamburger i baren på taket. Som forøvrig også har egen Nordlys terrasse. Har ikke prøvd restauranten. Bra innendørs parkering i kjelleren med greie priser. Kommer garantert tilbake.

1  Takk, mortenm1405
TerjeT433, General Manager på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Hei Morten,

Tusen takk for den fine tilbakemeldingen, jeg setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Hyggelig å høre at du trives godt hos oss.
Vi ser frem til å ha deg som gjest ved en senere anledning!

Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Vi bodde på Scandic Narvik i helgen i lag med familie og slekt.
Rommene er utmerket, badet er helt greit med en stor flott dusj.
Flott utsikt fra 14 etg.
Tøtta bar har en fantastisk utsikt fra 16 etg og flotte bartendere.

Takk, kygo23
TerjeT433, General Manager på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Hei

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Hyggelig at vi oppfylte dine forventninger til oss.
Vi er enig med deg i at utsikten fra vår bar i topp etasjen er fantastisk.
Takk for at du bodde på Scandic Narvik!
Håper vi ser deg i Narvik igjen snart!

Anmeldt 3. desember 2018

I helgen bodde vi på Scandic Narvik, og vi er bare SÅ fornøyd. Et utmerket hotell med fine rom og en fantastisk utsikt og med beliggenhet midt i Narvik sentrum. Nydelig mat, og god service med en hyggelig betjening. Det var stille og rolig, tross fullt belegg, og vi følte også en veldig god atmosfære så vi kommer tilbake......

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, 801abj

Hei

Tusen takk for den veldig hyggelig tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Hyggelig at Scandic Narvik leverer slik dere forventer.
Vi gleder oss til å ha dere som våre gjester ved en senere anledning!

Anmeldt 27. november 2018

Utmerket hotell, flott utsikt. Men... Superiorrommet manglet badekåper og tøfler. Stolene på rommet var spesielle, verken pene eller behagelige. Varmt og godt. Hadde gjerne sett at det var badekar på rommet... God frokost. Kommer definitivt tilbake!

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Pioneer19545529747
TerjeT433, General Manager på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Hei.

Beklager at vi ikke oppfylte dine forventninger til oss. Jeg tar dine tilbakemeldinger med til alle de involverte i vårt kontinuerlige arbeid med å bli enda bedre på det vi gjør. Vi vil at våre gjester alltid skal ha de beste gjesteopplevelsene.
Takk for at du bodde Scandic Narvik!
Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Vi reiste med 3 små barn, og kan ha problemer med å få plass til tvillingvogna her og der, men det var ingen problem, heller ikke i frokostsalen. Kjempegod frokostbuffet. Veldig hyggelig personal. Stort og flott rom med fantastisk utsikt. Vi fikk også låne reisesenger til babyene, med babydyner og alt. Veldig kjekt!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, millajen
Terje T, General Manager på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Hei

Hyggelig at Scandic Narvik leverer slik dere forventer.
Vi gleder oss til å ha dere som våre gjester ved en senere anledning!