Bli belønnet med One Key
Michal S
Anmeldelse av Scandic Narvik
5,0 av 5 boblerAnmeldt 28. jan. 2019
Dato for oppholdet: januar 2019
Romtips: Rom høyt oppe gir veldig god utsikt over byen
5,0 av 5 boblerVerdi
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
TerjeT433, General ManagerScandic Narvik, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 7. feb. 2019
Hei Michal,

Tusen takk for den kjempegode tilbakemeldingen, jeg setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Hyggelig at våre medarbeidere tok godt vare på dere. Jeg er enig med deg i at utsikten fra hotellet er fantastisk.
Takk for at du anbefaler Scandic Narvik!
Vi ser frem til å se deg i Narvik ved en senere anledning.

0.3 km fra Scandic Narvik
0.4 km fra Scandic Narvik
1.2 km fra Scandic Narvik
Se flere hoteller i Narvik
Anmeldt 28. januar 2019

Fantastisk utsikt fra rommet og baren i 16. etasje. Veldig bra frokost med ferskt godt brød. Det eneste som var dårlig var cesarsalaten med reker i resturangen. Små hermetiske reker med en merkelig konsistens. Forstår ikke at et ellers bra hotell kan servere dette. Sendte den tilbake og fikk en hamburger i stedet. Ellers en litt kjedelig meny i restaurangen.

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, SonjaN59
TerjeT433, General Manager på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2019

Hei Sonja,

Takk for den kjempegode tilbakemeldingen, jeg setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Jeg tar din tilbakemelding om rekene med til vår mat og drikke sjef for å unngå at dette gjentar seg!
Vi ser frem til å ha deg som vår gjest ved neste anledning.

Anmeldt 21. januar 2019

Har mange netter på dette hotellet, har stort sett brukt å overnatte her de gangene jeg er i Narvik. Sist jeg var der og skulle sjekke, så ble jeg tilbudt oppgradering. Jeg tenkte at nå har de lite belegg og vil gi en oppmerksomhet til en av stamgjestene. Jeg takket ja, da jeg kom til rommet oppdaget jeg at det er det samme type rom som jeg vanligvis får. Lå en badekåpe og ett par tøfler på sengen, det var eneste forskjell. Da jeg skulle sjekke ut oppdaget jeg at denne "oppgraderingen" kostet 200kr ekstra. Det ble ikke opplyst at det kostet noe å oppgradere rommet. Andre kjeder som feks Thon oppgraderer rom som regel vederlagsfritt for siste beste kunder. Frokosten er så som så, alltid lite stekt egg og sundstekt bacon. Renhold på rommet kunne vært bedre. Vurderer ett annet hotell ved neste reise til Narvik.

Takk, Eirik H
TerjeT433, General Manager på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Hei Eirik,

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Beklager at vi ikke oppfylte dine forventninger til oss. Jeg tar dine tilbakemeldinger med til alle de involverte i vårt kontinuerlige arbeid med å bli enda bedre på det vi gjør. Vi vil at våre gjester alltid skal ha de beste gjesteopplevelsene.
Takk for at du bodde bor hos oss!
Håper vi ser deg i Narvik igjen snart!

Anmeldt 14. desember 2018

Nå har ikke jeg bodd på hotellet men hvis det er like bra som utsikten på toppen i baren og julelunsj tallerkenen man fikk servert der så skulle alt tilsi " SKYHIGH" RIbba var fantastisk, ribbefettet utsøkt. Men skal man nu være litt negativ så var det for mye poteter. Nesten alle på bordet hadde flere poteter liggende igjen på tallerkenen. Dette blir nok kastet så det hjelper ikke på det store matsvinnet i Norge men ellers var alt supert

Takk, auroraguide1
TerjeT433, General Manager på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Hei,

Tusen takk for den fine tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til og gi oss den!
Hyggelig at Scandic Narvik leverer slik du forventer.
Jeg tar en prat med kjøkkenet om porsjoneringen slik at det ikke må kastes noe.
Vi ser frem til ditt neste besøk hos oss på Scandic Narvik.

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Har bodd på hotellet ved flere anledninger. Aldri blitt skuffet. Fine rom, bra utsikt. Hyggelig personale. God hamburger i baren på taket. Som forøvrig også har egen Nordlys terrasse. Har ikke prøvd restauranten. Bra innendørs parkering i kjelleren med greie priser. Kommer garantert tilbake.

1  Takk, mortenm1405

Hei Morten,

Tusen takk for den fine tilbakemeldingen, jeg setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Hyggelig å høre at du trives godt hos oss.
Vi ser frem til å ha deg som gjest ved en senere anledning!

Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Vi bodde på Scandic Narvik i helgen i lag med familie og slekt.
Rommene er utmerket, badet er helt greit med en stor flott dusj.
Flott utsikt fra 14 etg.
Tøtta bar har en fantastisk utsikt fra 16 etg og flotte bartendere.

Takk, kygo23
TerjeT433, General Manager på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Hei

Hyggelig at vi oppfylte dine forventninger til oss.
Vi er enig med deg i at utsikten fra vår bar i topp etasjen er fantastisk.
Takk for at du bodde på Scandic Narvik!
Håper vi ser deg i Narvik igjen snart!