FindHotel
ScandicHotels.comUSD 136
Anmeldt 13. juli 2020

Dårlig kunnskap i resepsjonen vedrørende parkeringshuset de anbefaler. Vi kontaktet 2 personer i resepsjonen og ringte 2 i parkerinsselskapet. Ingen kunne svare på om vi kunne kjøre ut og inn av parkeringshuset, uten å kjøpe ny billett, hvis vi kjøpte døgnbillett. Vi skulle bo der i 6 døgn, og det ville blitt veldig dyrt hvis vi skulle betalt ny billett hver gang vi skulle bruke bilen. Vi spurte også i resepsjonen vedrørende å ta med valpen vår opp i Tøtta bar. Det var ikke noe problem, sa han i resepsjonen. Da vi kom opp i Tøtta bar, ble vi møtt av en lite vennlig ansatt i baren, som så vi ikke kunne ha med valpen ditt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, gau657285
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei.

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Beklager at vi ikke oppfylte dine forventninger til oss. Jeg tar dine tilbakemeldinger med til alle de involverte i vårt kontinuerlige arbeid med å bli enda bedre på det vi gjør. Vi vil at våre gjester alltid skal ha de beste gjesteopplevelsene.
Takk for at du bodde Scandic Narvik!

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Kan trygt anbefales. Enkelt å finne frem. Parkering under hotellet i P-hus. Fin standard på rom. Skybar, som gjerne burde vært større. God utsikt fra rommet. Corona-frokosten til Scandic er noe tam.

Takk, scottnicholas

Hei

Hyggelig at vi oppfylte dine forventninger til oss.
Vi er enig med deg i at utsikten fra vårt hotell er fantastisk.

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Flott lokalisering like ved E6. Flott parkeringsanlegg. Hyggelige ansatte over alt på hotellet. Fine og rene rom med fantastisk utsikt. God og nesten som før koronafrokost til tross for Koronarestriksjonene. Flott bar og spisested i 16 etg med byens beste utsikt. Fantastisk med midnattsol og stille vær. God mat og ok meny. Kommer garantert tilbake hit

2  Takk, r0ald0vidi
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2020

Hei Roald

Hyggelig at vi oppfylte dine forventninger til oss.
Vi er enig med deg i at utsikten fra vår bar i topp etasjen er fantastisk.

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Beliggende sentralt i Narvik sentrum. Flott, ganske nytt og delikat hotell. Ventet altfor lenge på å få sjekket inn, selv om det var "bare" to gjester foran oss, og det var bare en resepsjonist... Flott og innbydende rom. Fryktelig lydt til korridor og omkringliggende rom, dette er trist. På frokosten var det betjent varmbuffet, men det var ikke mulig å få bacon på alle stekte egg, ikke bra.
Veldig romslige parkeringsplasser i parkeringsgarasjen under hotellet.

1  Takk, StianTRD

Hei Stian,

Hyggelig at vi i hovedsak oppfylte dine forventninger til oss.
Koronasituasjonen har ført til lavere belegg og mindre bemanning, og derfor har vi vært nødt til å gjøre enkelte tilpasninger på frokosttilbudet vårt. Dette innebærer blant annet at vi har tatt bort noen elementer fra sortimentet.

Anmeldt 28. juni 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020