Booking.comUSD 143
CheapTicketsUSD 143
ZenHotels.comUSD 159
Anmeldt 21. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Anmeldt 20. juli 2020

Anmeldt 20. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 16. juli 2020

Anmeldt 15. juli 2020

Savner korttidsparkering utenfor resepsjonen. Vi måtte parkere nedenfor hotellet og det var langt å gå opp til resepsjonen, for oss som har dårlige bein. Vet at det var heis opp fra parkeringsanlegget, men den fikk vi ikke bruke før vi var innsjekket og fått utlevert nøkkelkort.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Tromso1
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei Per,

Tusen takk for den veldig hyggelig tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Hyggelig at Scandic Narvik leverer slik dere forventer.
Heisen mellom parkeringsetasjen og resepsjonen kan kjøres uten nøkkelkort.
Vi gleder oss til å ha dere som våre gjester ved en senere anledning!

Med vennlig hilsen

Terje Theodorsen