ScandicHotels.comUSD 159
FindHotelUSD 152
Destinia.comUSD 184
Anmeldt 27. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Scandic i Narvik er så bra, og vi er alltid fornøyd der. Vi drar faktisk til Narvik pga hotellet. Eneste er at min info om allergivennlig rom ser ut til å være vanskelig å få frem, for får som oftest rom med vegg til veggteppe. Parkeringshuset ligger lett tilgjengelig i kjelleren, flott utsikt fra rom og skybar, frokosten god og nystekt omelett var topp, hjelpsomme ansatte, resepsjonen er i en klasse for seg - helt topp i god service

1  Takk, Ellen O
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2020

Hei Ellen,

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Hyggelig at vi oppfyller deres forventninger til oss.
Hvis dere noterer i bookingen at dere trenger allergirom skal det være ok.
Dersom dette ikke fungerer neste gang dere besøker oss håper jeg dere kontakter undertegnede!
Takk for at dere bor på Scandic Narvik!
Håper vi ser dere i Narvik igjen snart!

Med vennlig hilsen

Terje Theodorsen
Direktør

Anmeldt 21. juli 2020

Anmeldt 20. juli 2020

Anmeldt 20. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com