Destinia.com
ScandicHotels.com
Trip.comUSD 161
Anmeldt 22. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2020

Anmeldt 19. september 2020

Koselig kveld på tøttatoppen. Tøttapils og høstplanken anbefales.
Kjempegod service av to serviceinnstilte servitører. Kaantarellsuppe, lam og multer til dessert. En trivelig kveld på Narviks fineste hotell!

Takk, L9521IHmanuelr
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2020

Hei,

Tusen takk for den kjempefine tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den!
Gjestenes tilbakemeldinger er kjempeviktig for oss i vårt arbeid med å være best på gjesteopplevelser.
Hyggelig at vår Tøtta Bar leverer etter forventningene.
Velkommen tilbake ved andre anledninger!

Anmeldt 7. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2020

Anmeldt 6. september 2020

Grei utsikt og resturant/bar på topp etasjen. Ligger helt sentralt med lett tilgang til byen. Vi var der under corono pandemien så det var litt vanskelig å få et skikkelig inntrykk utover rommene og utsikten.

Romtips: Høyt oppe for god utsikt.
Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, bjorneriksensgreier

Hei Bjørn

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Vi er enig med deg i at utsikten fra vår bar i topp etasjen er fantastisk.
Reiselivet er nok den bransjen som desverre lider mest under pandemien!
Takk for at du bodde hos oss i Narvik!
Håper vi ser deg i Narvik igjen snart!

Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Scandic Narvik ser en på lang avstand, når en kommer kjørende sydfra. Vi ble godt mottatt og fikk rom 1105 som er et stort rom med panoramautsikt. Rommet hadde kjøleskap, skrivepult og gode senger.

Frokosten var variert og god.

Hotellet har ikke egen parkeringsplass, men et parkeringshus vis a vi. Pris kr 125,- pr. natt.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, P1870UJtoms
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Hei

Tusen takk for den veldig hyggelig tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Hyggelig at Scandic Narvik leverer slik dere forventer.
Vi gleder oss til å ha dere som våre gjester ved en senere anledning!