FindHotel
ScandicHotels.comUSD 136
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Dette hotellet ligger sentralt til ift sentrum Narvik. Med sin høyde skiller det seg ut i et litt grått og trist sentrumsområde.
Garasje i nær tilknytning til hotellet med mange ladestasjoner.
Appen til å sjekke inn virket ikke slik at vi måtte stå i kø. Det var flere i resepsjonen men kun en som sjekket inn. Her manglet serviceinnstilling. Et nikk, smil, "velkommen til oss"etc. Forbedringspotensiale her. Ingen forklaring på hvorfor ikke appen fungerte. Ved utsjekk fungerte det heller ikke. Vi sjekket ut før 08 og fikk mail 09:30 om at vi nå kunne sjekke ut.

Greit rom i 10 etg. Ingen automatisk oppgradering. Fin utsikt mot fjell og fjord. Panoramavinduer men kun et lite vindu man kan åpne litt opp.
Temperaturen var fryktelig høy og ble aldri bedre. Gode senger, tøfler og morgenkåpe.
Grei rengjøring.

Vi hadde lyst til å prøve restauranten i 16.etg men leste på nettsiden at den var stengt.
Ergerlig å oppdage at den var åpen etter et ganske dårlig take away måltid.

Ved innsjekk velger man tidsrom for frokost. Bra ordning.
Frokosten hadde et ganske stort utvalg, men det virket som om noe hadde ligget litt lenge allerede klokken 06:30.

Samme person som foretok innsjekk sto også for utsjekk. Samme upersonlige service og mumling bak skjermen.

Nei Scandic, dette er ikke den standarden vi er vant til.

4  Takk, QExcellent
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei.

Beklager at vi ikke oppfylte dine forventninger til oss. Jeg tar dine tilbakemeldinger med til alle de involverte i vårt kontinuerlige arbeid med å bli enda bedre på det vi gjør. Vi vil at våre gjester alltid skal ha de beste gjesteopplevelsene.
Takk for at du bodde Scandic Narvik!

Anmeldt 29. juni 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Flott hotell! Nydelig og romslig resepsjonsområde, hyggelig resepsjonister. Flott utsikt, men litt skitne vinduer. Godt renhold på hele hotellet. Skybar med utsikt. God frokost med stort utvalg. Vi hadde rom i 10.erasje. Heisene går raskt noe som er et stort pluss når hotellet har 16 etasjer. Spennende design på selve hotellet. Kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, ask_luj

Hei

Hyggelig at vi oppfylte dine forventninger til oss.
Vi er enig med deg i at utsikten fra vår bar i topp etasjen er fantastisk.
Takk for at du bodde på Scandic Narvik!

Anmeldt 17. juni 2021

Veldig hyggelig velkomst. Nydelig interiør både i de offentlige rom og selve rommet! Veldig god rengjøring av rommet som ble utført hver dag, - og det er ingen selvfølge i disse covid-tider! Flott frokostbuffet, men frokostsalen kan bli veldig full mot slutten av frokosttiden så det lønner seg å komme tidlig.

Takk, Ingeborg56
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2021

Hei Ingeborg,

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, jeg setter stor pris på at du har tatt deg tid til og gi oss den!
Hyggelig å høre at dere trivdes hos oss og at vi leverte etter forventningene.
Vi har litt ekstra plass på vår mezzanin som også kan brukes under frokosten slik at gjestene får kose seg i fred og ro!
Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Narvik ved andre anledninger!

Anmeldt 29. april 2021

Hotellet ligger bra plassert, men det det er trafikkstøy på rommene og det er rart man ikke har bedre støydemping. På tross av at man har fått forsikringer om at man får rom høyt oppe havner man på 6. etasje av totalt 15, i etasjen for Covidrom reservert av kommunen. Betjeningen i baren prater ikke norsk, litt rart når man faktisk er i Norge. Dårlig orden i frokostsalen, ikke avtørkede bord i massevis. Kalde speilegg er ikke min favoritt og tomme juiceautomater er heller ikke bra. Prøver et annet hotell neste gang i Narvik.

Dato for oppholdet: april 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Venture17229906043
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mai 2021

Hei,
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den. Vi er så heldig å ha veldig bra belegg på hotellet og når alle gjestene våre bestemmer seg for å spise frokost samtidig kan det dessverre bli noe travelt i frokostsalen. Vi har også et tilleggslokale på mezzaninen i etasjen over frokostsalen hvor man kan spise frokost i ro og mak!
Beklager at vi måtte bruke noen minutter for å hente oss inn igjen!