TripadvisorUSD 134
ScandicHotels.comUSD 134
eDreams
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Bra hotell og gode rutiner. Vi fikk et nymoderne rom med god utsikt. Badet hadde en fin og stor dusj. Parkeringshus rett ved med god plass. Det var hyggelige ansatte på hotellet. Mye butikker og restauranter i nærheten. Ingenting galt å si om hotellet.

Takk, 406heddah
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei Hedda,

Tusen takk for den veldig hyggelig tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Hyggelig at Scandic Narvik leverer slik dere forventer.
Vi gleder oss til å ha dere som våre gjester ved en senere anledning!

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Sentralt hotell i Narvik. Førsteinntrykket var av søppel, sigarettsneiper og rot. Det var hyggelig betjening, men rommet var litt skuffene. Vi fikk rom i 15 etasje, jippi flott utsikt, men nei, vi så kun taket på hotellet med bittelitt sjøutsikt. Det største ankepunktet på rommet var badet med et trangt toalett og dusj som slet med å holde jevn temperatur (i tillegg til at det tok en evighet å få varmtvann ut av dusjen). Flott utsikt fra baren i 16. etg, med god service fra servitørene. Møblene fremsto som skitne. Frokosten var helt grei, men å omtale den som prisbelønt eller tidligere prisbelønt, krever nok noe dokumentasjon. Eggerøra var tilnærmet perfekt, varmrøktlaksen smakte harskt, og crosantene var seige.

Det trekker også ned at det var betalingsparkering.

Konklusjon: helt grei frokost, men jeg ville ikke lagt meg inn på dette hotellet bare for å spise frokost. Helhetsinntrykk ble: Et helt greit hotell men heller ikke noe mer enn det.

Takk, Kjetil S

Hei Kjetil S.

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Beklager at vi ikke oppfylte dine forventninger til oss. Jeg tar dine tilbakemeldinger med til alle de involverte i vårt kontinuerlige arbeid med å bli enda bedre på det vi gjør. Vi vil at våre gjester alltid skal ha de beste gjesteopplevelsene.
Takk for at du bodde hos oss!

Anmeldt 12. juli 2021

Bestilte Superior rom på hotellet. Fikk et standard rom til prisen for Superior rom. Ringte resepsjonen ogfikk tilbakemelding om at viss det var slippers og badekåpe der, så skulle alt være i orden. Jeg reagerte på dette å klagde, fikk beskjed om at jeg skulle bli kontaktet av leder dagen etter, men hørte ingenting. Slik at dette er rett å slett å lure kundene.. prisforskjellen er 300. kr døgnet..dyre slippers

Takk, Torbergsen

Hei.

Takk for at du bodde Scandic Narvik!

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Bra hotell med god standard.
Sengene var gode å sove i, men ble litt varmt på rommet.
Godt frokosttilbud selv under covid19.
Men renholdet kunne ha vært litt bedre. Ba om allergivennlig rom, men var mye støv på dette rommet.

Takk, tomkj2

Hei

Hyggelig at vi i hovedsak oppfylte dine forventninger til oss.
Vi som bor så langt nord som i Narvik tør ikke klage på varmen.
Takk for at du bodde på Scandic Narvik!

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Dette hotellet ligger sentralt til ift sentrum Narvik. Med sin høyde skiller det seg ut i et litt grått og trist sentrumsområde.
Garasje i nær tilknytning til hotellet med mange ladestasjoner.
Appen til å sjekke inn virket ikke slik at vi måtte stå i kø. Det var flere i resepsjonen men kun en som sjekket inn. Her manglet serviceinnstilling. Et nikk, smil, "velkommen til oss"etc. Forbedringspotensiale her. Ingen forklaring på hvorfor ikke appen fungerte. Ved utsjekk fungerte det heller ikke. Vi sjekket ut før 08 og fikk mail 09:30 om at vi nå kunne sjekke ut.

Greit rom i 10 etg. Ingen automatisk oppgradering. Fin utsikt mot fjell og fjord. Panoramavinduer men kun et lite vindu man kan åpne litt opp.
Temperaturen var fryktelig høy og ble aldri bedre. Gode senger, tøfler og morgenkåpe.
Grei rengjøring.

Vi hadde lyst til å prøve restauranten i 16.etg men leste på nettsiden at den var stengt.
Ergerlig å oppdage at den var åpen etter et ganske dårlig take away måltid.

Ved innsjekk velger man tidsrom for frokost. Bra ordning.
Frokosten hadde et ganske stort utvalg, men det virket som om noe hadde ligget litt lenge allerede klokken 06:30.

Samme person som foretok innsjekk sto også for utsjekk. Samme upersonlige service og mumling bak skjermen.

Nei Scandic, dette er ikke den standarden vi er vant til.

4  Takk, QExcellent

Hei.

Takk for at du bodde Scandic Narvik!