ScandicHotels.comUSD 134
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Veldig hurtig innsjekking. Rommet var rent og innbydende. Sengen var god å ligge i, og badet hadde varme i gulvet. Det eneste som trakk ned var utrulig skittne vindu, så utsikten var dårlig. Frokosten var veldig bra med godt utvalg. Hotellet anbefales!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, mortenw259
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei Morten,

Takk for den veldig gode tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss den!
Hyggelig at du anbefaler Scandic Narvik!
Vi ser frem til å ha dere som våre gjester ved en senere anledning.

Anmeldt 6. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 28. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

3 av 4 stjerner er for servicen. Starten på oppholdet var ikke helt i henhold til forventningene, men med god oppfølging og svært god service etterhvert så henter de seg inn og vel så det Frokosten er også verd å nevne, den har det lille ekstra. Totalt ble dette er godt opphold.

1  Takk, MagnarMeslo
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Hei Magnar,

Hyggelig at du nevner service og frokosten spesielt!
Takk for at du bor på Scandic Narvik!
Vi ser frem til å ha dere som våre gjester ved en senere anledning.

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Når vi booket dette hotellet, så hadde vi store forventninger. Vi er en familie på 2 voksne og et barn, vi er Scandic medlemmer, og er på en rundreise i Norge i sommer, hvor vi bor mest mulig på Scandic hoteller.
Første problemet med Scandic Narvik er at det først og fremst ikke finnes at naturlig inngangsparti. Vi kjørte rundt hele kvartalet / hotellet to ganger, men det tok sin tid å finne ut av dette. På den ene siden av hotellet, noe som kunne minne om et inngangsparti var det en busslomme, og på fortauet stod det parkering forbudt skilt. Vi kjørte så til slutt inn i parkeringsgarasjen under hotellet, men der var det heller ingen heis eller inngang til hotellet. Til slutt så vi et relativt anonymt skilt "Resepsjon", fulgte dette og mellom garasjeanlegget og bakgården så vi til slutt en dør som ledet til heisen. Til sist kom vi opp til resepsjonen. Da jeg spurte der om hvordan vi skulle få all bagasjen vår opp, så var det bare å gå tilbake til bilen og hente den fikk jeg melding om. Jeg spurte om de hadde en tralle å låne bort, og etter mye om og men hentet en av hotellets ansatte denne. Det var ingen spørsmål om bistand, så servicen var på et lavmål.
Vel opp på hotellrommet, så var alt greit til vi skulle sjekke ut. Da ble det først litt venting på å få tak i trallen. Når jeg fikk den opp til suiten vår, så spurte vedkommende hvordan jeg skulle få med meg traller med bagasjen i heisen?
Jeg forklarte at det hadde jeg gjort dagen før, men vedkommende bedyrer at det ikke var plass. Jeg måtte insistere 2-3 ganger før vedkommende så innrømmet å antakelig ha lært noe nytt.
På rommet var det ingen speil annet enn på badet, noe min kone savnet mht. sminkingen. Det kunne også ha vært en dør mellom delene i suiten, for å skille de litt fra hverandre.
Frokosten var god, og utsikten fabelaktig, som trekker inntrykket litt opp igjen fra bunn nivå.

Takk, HiltonEliteMember
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei.

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Beklager at vi ikke oppfylte dine forventninger til oss. Jeg tar dine tilbakemeldinger med til alle de involverte i vårt kontinuerlige arbeid med å bli enda bedre på det vi gjør. Vi vil at våre gjester alltid skal ha de beste gjesteopplevelsene.
Takk for at du bodde Scandic Narvik!
Håper vi ser deg i Narvik igjen snart!