Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 136
Anmeldt 10. august 2021

Har aldri vært ute for så vanskelig booking. Jeg ringte Scandic Narvik for å booke. Der fikk jeg beskjed om at de ikke kunne ta imot booking, jeg måtte ringe kundeservice. Jeg fikk nummeret og ringte dit. Så måtte jeg taste forskjellig for å komme frem, og så fikk jeg beskjed om å ringe hotellet direkte. Fikk ikke mulighet til å snakke med noen, bare automatisk beskjed. Ringte så hotellet på nytt, og trykket på tast for resepsjonen istedet for booking. Kom da fram til samme personen som første gang, og fikk på nytt beskjed om å ringe kundeservice. Prøvde å forklare at jeg hadde gjort det og blitt henvist tilbake til hotellet, men vedkommende sa de ikke hadde mulightet til å booke. Prøvde på nytt kundeservice, med samme resultat. Da ga jeg opp å ringe. Kan jo tilføye at da jeg bestilte rom fire uker tidligere var det ingen problem. Jeg booket da via internett, men fikk jo ikke spurt om ting som jeg ønsket. Da jeg kom til hotellet spurte jeg om pensjonistrabatt, men det måtte jeg gjøre på nettet. Det skulle være en bookingkode på en epost. Jeg klarte ikke å finne den, så jeg har sikkert gått glipp av mye rabatt på turen. På et eneste hotell ble jeg spurt om jeg var pensjonist, og da fikk jeg rabatt med en gang. Dette var ikke noen oppløftenede opplevelse. Derfor dårlig poeng for service. Oppholdet ellers var fint.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, janhA5676HC
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Hei.

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Beklager at vi ikke oppfylte dine forventninger til oss. Jeg tar dine tilbakemeldinger med til alle de involverte i vårt kontinuerlige arbeid med å bli enda bedre på det vi gjør. Vi vil at våre gjester alltid skal ha de beste gjesteopplevelsene.
Takk for at du bodde Scandic Narvik!
Håper vi ser deg i Narvik igjen snart!

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Veldig hurtig innsjekking. Rommet var rent og innbydende. Sengen var god å ligge i, og badet hadde varme i gulvet. Det eneste som trakk ned var utrulig skittne vindu, så utsikten var dårlig. Frokosten var veldig bra med godt utvalg. Hotellet anbefales!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, mortenw259
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei Morten,

Takk for den veldig gode tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss den!
Hyggelig at du anbefaler Scandic Narvik!
Vi ser frem til å ha dere som våre gjester ved en senere anledning.

Anmeldt 6. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 28. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

3 av 4 stjerner er for servicen. Starten på oppholdet var ikke helt i henhold til forventningene, men med god oppfølging og svært god service etterhvert så henter de seg inn og vel så det Frokosten er også verd å nevne, den har det lille ekstra. Totalt ble dette er godt opphold.

1  Takk, MagnarMeslo
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Hei Magnar,

Hyggelig at du nevner service og frokosten spesielt!
Takk for at du bor på Scandic Narvik!
Vi ser frem til å ha dere som våre gjester ved en senere anledning.