Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 135
Anmeldt 18. august 2021

Bodde i 11 etg, litt venting på heis må påregnes i rushtid.
Rommet var kjempefint, Frokosten var delt opp i pulje tider, vi valgte 9 til 10, og da var det rimelig god plass i frokostsalen.
vi var ikke på toppen

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Hans R
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Hei Hans,

Tusen takk for den veldig hyggelig tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Hyggelig at dere trivdes så godt på Scandic Narvik.
Velkommen tilbake til Scandic Narvik ved senere anledninger!

Anmeldt 17. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Besøkte hotellet med våre to barn på gjennomreise. Fikk rom i 14. etasje og kunne nyte en strålende utsikt. Høy standard på rommet med gode senger og en deilig dusj. Grei frokost, vi var booket inn sent og de var fri for mye da vi kom. Ble fylt på etterhvert, men det tok litt tid da det var mye folk i restauranten. Ble noe tett med folk mtp smittevern. Uansett er dette et hotell vi gjerne besøker flere ganger.

1  Takk, kathwaa

Hei

Hyggelig at Scandic Narvik leverer slik dere forventer.
Vi gleder oss til å ha dere som våre gjester ved en senere anledning!

Anmeldt 12. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Tja….. hyggelig resepsjonist.
Ikke særlig godt rengjort rom med klissete flekker etter glass fra forrige gjest på nattbord.
Gris på vegger på badet.
Ikke tillitvekkende.
Info på heiser om karantenegjester. Ingen info om dett i det hele tatt fra hotellet ved ankomst.
Styr unna.

Takk, Explorer20611970482
Terje Theodorsen, Other på Scandic Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Hei.

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Beklager at vi ikke oppfylte dine forventninger til oss. Jeg tar dine tilbakemeldinger med til alle de involverte i vårt kontinuerlige arbeid med å bli enda bedre på det vi gjør. Vi vil at våre gjester alltid skal ha de beste gjesteopplevelsene.
Takk for at du bodde Scandic Narvik!
Håper vi ser deg i Narvik igjen snart!