“Bestilling”

Pizzabakeren
Vurdert som nr. 20 av 24 Restauranter i Narvik
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Bestilte en stor pizza med 2 stykker uten ost.
Da jeg skulle hente den på kvadrat hadde hun laget 2 store pizza uten ost.
Trodde de kunne norsk...

Dato for besøk: januar 2019
Takk, thomas D

Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Bestilte 3 store pizzaer som skulle leveres. Fikk beskjed om at det kunne ta noe tid, noe som var ok. Etter 2 timer ringer de og sier det vil ta ca 2 timer til fordi de ikke har bakt pizzabunner. Ikke bra.

3  Takk, tronds126
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Totalt ubrukelig,manley kjøtt på pizzaen.at dette skal være vanskelig å få til skyldes uengasjerte late ansatte.kommer aldri til å anbefale dette hølet til noe: legg ned!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 429p_lk
Anmeldt 29. mai 2017

Stakk innom om kvelden for å kjøpe en pizza og vi valgte nr 25 med pesto og masse god tilbehør. Garnityrene var god og det som var oppå pizzaen var godt og det bese med hele kjøpet. Helhetsinntrykket av denne pizzaen ble i middeltid trukket ned av bunnen som de kunne gjort mere ut av. Det som også var at vi kjøpte "rømme" til å ha oppå og dette viste seg å være "rømmedressing" med en holdbarhetsdato en måned frem i tid. Hovedingrediensen i dene var rapsolje og vann og "kefir 17 %" og videre en masse emulgatorer, syrer og litt krydder også. Det nærmeste denne kunne sammenlignes med var en eller annen "Idun saus", men jeg har aldri opplevde en så dårlig saus fra dem. Etter å ha betalt 22 kr for det "skviset der" følte jeg meg snytt. Hele besøket får derfor stryk.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Audun B
Anmeldt 25. desember 2015 via mobile enheter

Bestilte takeaway pizza, tok med til hotellet like ved. Rask og rimelig - samt velsmakende pizza. Bra utvalg på menyen.

Dato for besøk: november 2015
Takk, NarvN

Reisende som så på Pizzabakeren, så også på

Narvik, Narvik kommune
Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Pizzabakeren? Del dine erfaringer!