Gratis avbestilling frem til 29.10.21
Gratis avbestilling frem til 29.10.21
FindHotelUSD 151
eDreamsUSD 143
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet synes å være nylig oppusset. Har imidlertid ikke heis.
Rommet var rent, men litt trangt.
Gode senger og trivelige farger var pluss.
Vi ble tatt godt i mot i resepsjonen. Så første inntrykket var godt.
Vi skulle reise tidlig neste morgen, før frokost, men da se hørte det, satte de klart noe i kjøleskapet til oss. Det er service ! Og prismessig gunstig Hotel.
Hotellet anbefales!

Takk, Tsr1507
Anmeldt 20. november 2019 via mobile enheter

Hadde et utrolig bra opphold her i forbindelse med en konferanse. Nyoppusset og veldig koselig hotell. Nydelig omelett til frokost. Og personalet leverte en service langt over forventet! Jeg var uheldig og knakk armen etter et fall på isen. De kjørte og hentet på sykehus og hjalp meg langt mer enn det enn hva man forventer av et hotell. Så jeg vil absolutt anbefale Narvik hotel Wivel

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, Ingrimari
Anmeldt 11. september 2019

Hotellet ligger svært sentralt i Narvik, og har nettopp blitt pusset opp. Veldig behagelige senger, god frokost og ikke minst svært trivelig personale.
Det er gratis parkering mellom kl 17:00 og 09:00 rett utenfor hotellet. Har ikke benyttet meg av det, men ser at de har sykler til gratis utlån til gjestene!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Bjørnar J
Anmeldt 30. august 2019

Bodde der i sommer, og det var nylig oppusset, flotte rom og gode senger. Hotellet ligger svært sentralt i byen, og det var gratis parkering rett utenfor etter kl 17:00 og til kl 09:00 neste morgen.Frokosten var god, og meget hyggelig personale.
Lånte sykkel av hotellet - helt gratis :-)

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, PerR415
Anmeldt 19. juni 2019

Flotte nyoppussede rom. Hyggelig betjeneing. Vakker hotellsjef ;)
Frokosten er bare fantastisk bra, og romprisene er overkommelige. Alt i alt ett veldig bra hotell. Ligger rett ved alpinbakken, så på vinteren er det kort vei dit.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Bwher