Agoda.comUSD 136
FindHotel
ZenHotels.com
Etrip
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Greit hotell med sentral belliggenhet. Flott frokost, og hyggelig betjening. Rommet var greit med gode senger og en liten kontorplass som vi utnyttet. Grstis wifi! Det eneste vi stusset på at det var velfig varmt på badet, virket som en badstue

Takk, John_Moen
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Koselig hotell midt i byen. Trivelig betjening og god service. Nyoppusset og moderne uttrykk. Deilg frokost. Restaurant i underetasjen med nydelig mat. Vi kommer gjerne tilbake og anbefaler hotellet, og håper de står han av i denne koronatida.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Gunn P
Anmeldt 18. februar 2021 via mobile enheter

Veldig bra hotell med grei standar, hotell rommene var ganske greie, eneste minuset var at de var veldig nære hovedvei, litt mye bråk på kveldene møtte ha oppe balkongdøra litt, men er kanskje bare vant å bo på landet men ellers topp

Reisetype: Reiste alene
Takk, eilertm
Anmeldt 23. september 2020 via mobile enheter

Hadde 4 fine dager/netter på hotel Wivel i Narvik. Fin beliggenhet midt i byen med en utmerket restaurant i underetasjen. Hotelldirektør Hilde med kollegaer er gjestfrie og imøtekommende. Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 843janpetterh
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet synes å være nylig oppusset. Har imidlertid ikke heis.
Rommet var rent, men litt trangt.
Gode senger og trivelige farger var pluss.
Vi ble tatt godt i mot i resepsjonen. Så første inntrykket var godt.
Vi skulle reise tidlig neste morgen, før frokost, men da se hørte det, satte de klart noe i kjøleskapet til oss. Det er service ! Og prismessig gunstig Hotel.
Hotellet anbefales!

Takk, Tsr1507