“Fantastisk god mat ❤️”

Tind Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 27 Restauranter i Narvik
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Helt nydelig mat, ekstremt hyggelig betjening av alle, persjonalet var utrolig hyggelige å sørget for at vi fikk en kjempe hyggelig opplevelse, rask og effektivt +++++++. Alle som jobber her er proffe og hyggelige og har godt humør, kommer gjerne snart igjen her snart.❤️

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Jack Preben J
VegardS80, Leder  på Tind Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Hei Jack!
Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Dette tar vi med oss videre.
Mvh
Vegard Stormo
F&B Manager

Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Besøkte restauranten sammen med min bedre halvdel og ble ikke skuffet!
Valget falt på sesongens 4-retters meny som startet med Reinsdyrtartar til forrett (må trekke frem en nydelig pepperrotkrem).
Fortsatte videre til en veldig god rett med skrei som hovedingrediens! Retten var pent presentert og i rikelige mengder.
Som mellomrett var det et smakfullt brett med husets ost og multemarmelade (det var så mye at den kunne faktisk vært delt mellom to personer eller så kan man jo også ha hele herligheten alene).
Til sist kom kronen på verket, lun sjokolademousse!!
Alt i alt en topp opplevelse som ble gjort om mulig enda bedre av en veldig hyggelig servitør som i tillegg var faglig dyktig. Forklaring og anbefaling av vin til maten var spot on!
Takk for en fin opplevelse, vi sees garantert igjen

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 570runeh
VegardS80, Manager på Tind Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2019

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding

Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk servitører. Gode middag/julemiddag. Utmerket frokost.
Har feiret søskenbarn treff siden hotellet åpnet, restauranten har bare blitt bedre og bedre..

Takk, kygo23
VegardS80, Manager på Tind Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Mvh
Vegard Stormo
Scandic Narvik

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Julebord. Fantastisk opplevelse! En av de beste opplevelsene, nydelig mat og selskap. Lekkert dekket bord

1  Takk, 172heidia
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Restauranten var nesten tom da jeg ankom, fikk anvist et bord umiddelbart av en hyggelig servitør. Dagens anbefaling som var lam opplyste de om at var utsolgt, selv om restauranten nettop hadde åpnet. Så jeg bestilte stekt kveite istedenfor. Denne fisken var tørr og seig, antageligvis på grunn av høy steketemperatur over for lang tid. Ingen minneverdig fiskerett, faktisk litt uappetittlig. I tillegg var den også dyr. Blir nok lenge til jeg prøver meg på fisk her igjen. Det virker som denne retten ikke var tilberedt av en fagutdannet person, ihvertfall hadde denne personen ikke kontroll på tilberedningen. Da jeg sa ifra om hva jeg hadde opplevd, tilbød de meg dessert som plaster på såret. Denne takket jeg nei til, men det var hyggelig få tilbudet.

Takk, 810steinarj

Reisende som så på Tind Restaurant, så også på

Har du vært i Tind Restaurant? Del dine erfaringer!