“Trivelig gebursdagsfeiring med familien.”
Anmeldelse av Linken Restaurant & Bar

Linken Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 5 av 27 Restauranter i Narvik
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestillt tre retters middag til de fem voksne i familien, mens femåringen og åtteåringen fikk servert hamburger og is. De fikk også smake på brød og småretter som ble servert innimellom rettene.
Nydelig mat til alle, pent dekket bord og hyggelig betjening gjorde at vi fikk en trivelig bursdagsfeiring.

Takk, Wesoja
MarleneF1062, General Manager på Linken Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Hei,

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, vi setter stor pris på det.

Godt å høre at dere hadde en trivelig bursdagsfeiring hos oss.

Velkommen tilbake.

Marlene Føre Frantzen
Quality Hotel Grand Royal

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var innom her både fredag og lørdag. Skulle gjerne spist her, men middagene var allerede booket. Nordnorsk klar høstnatt med denne utsikten Anbefales

Takk, trinelisem2016
MarleneF1062, Direktør på Linken Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Hei Trine- Lise,

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, vi setter stor pris på det.
Så hyggelig at du har vært her to kvelder på rad.

Håper dere kommer tilbake en annen gang å får oppleve den gode maten vi tilbyr.

Direktør, Quality Hotel Grand Royal

Anmeldt 10. september 2018

Som alltid nydelig mat og drikke på Linken restaurant og bar, og ikke minst fantastisk service. Gikk for 6-retter med vinpakke samt drinker etterpå, ingenting å klage på. Kan anbefales på det sterkeste!

1  Takk, karolinehoseth
MarleneF1062, Direktør på Linken Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

Hei Karoline,

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen og anbefalningen.
Godt å høre at du trives hos oss.

Vi bytter til høstmeny i dag og endrer konseptet litt til at man kan også bestille enkeltretter.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Har vært på Linken restaurant og bar flere ganger.
De leverer alltid topp mat og ikke minst, topp service. ⭐️ Nettopp spist 6-retter. Kan anbefales på det varmeste.

Takk, Kamilla N
MarleneF1062, General Manager på Linken Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Hei Kamilla,

Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på det.
Så hyggelig at du har besøkt oss flere ganger og ikke minst at alltid er fornøyd.
Det er nettopp det som er målet vårt.

Vi gleder oss til å ta i mot deg ved flere anledninger!

Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Her har jeg vært to ganger i sommer. Like fantastisk god mat og vin. Topp service.
Martin Jønson kongen på kjøkenet.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 530tomj
Marlene F, Direktør på Linken Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2018

Hei,

Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på det.
Så bra at du har vært flere ganger hos oss og er fornøyd.

Ja Martin er virkelig en kokkekunstner.
Jeg viderebringer tilbakemeldingen til han og vårt dyktige team.

Velkommen tilbake.

Marlene Føre Frantzen

Reisende som så på Linken Restaurant & Bar, så også på

Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Linken Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!