“God mat og god service”
Anmeldelse av Linken Restaurant og Bar

Linken Restaurant og Bar
Vurdert som nr. 2 av 28 Restauranter i Narvik
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservater
Middagsalternativer: Reservater
Anmeldt 1. september 2019

Har vært veldig bra de gangene jeg har vært der. Nydelig mat servert på litt anna måte, servitører som er dyktige i jobben sin.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, gurobs3

Anmeldt 6. juli 2019

Vi spiste en fantastisk 4-retters her og kunne ikke vært mer fornøyd! Utrolig god mat og drikke og superproff og hyggelig servitør (tusen takk Bastian for din fantastiske service!) Utsikten er også et stort pluss!

Anbefaler dette på det sterkeste, her skal vi helt klart komme igjen :-)

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Norskpaatur
MarleneF1062, General Manager på Linken Restaurant og Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2019

Hei,

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen.
Vi setter stor pris på at du anbefaler oss og synes det er veldig hyggelig at du skal komme igjen!

Videreformidler dette til det flinke teamet i Linken :)

Anmeldt 20. mars 2019

Hadde en 4-retters. Ville ha vinpakke og spurte hva slags viner det var, fikk «hvit» til svar. Suppa var ok, gjorde ikke så mye at den var lunken. Hovedretten var kald skrei med kalde grønnsaker, smakte heslig og måtte sende den ut. Osten var god. Desserten var pen, men tine lager bedre pudding enn dette. Vinene var gode, men styr unna likevel.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Landstryker
MarleneF1062, General Manager på Linken Restaurant og Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. april 2019

Hei,

Tusen takk for tilbakemeldingen.
Dette er virkelig ikke i trå med vår standard og vi tar derfor denne tilbakemeldingen på alvor.

Ha en fin dag!

Quality Hotel Grand Royal

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestillt tre retters middag til de fem voksne i familien, mens femåringen og åtteåringen fikk servert hamburger og is. De fikk også smake på brød og småretter som ble servert innimellom rettene.
Nydelig mat til alle, pent dekket bord og hyggelig betjening gjorde at vi fikk en trivelig bursdagsfeiring.

Takk, Wesoja
MarleneF1062, General Manager på Linken Restaurant og Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Hei,

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, vi setter stor pris på det.

Godt å høre at dere hadde en trivelig bursdagsfeiring hos oss.

Velkommen tilbake.

Marlene Føre Frantzen
Quality Hotel Grand Royal

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var innom her både fredag og lørdag. Skulle gjerne spist her, men middagene var allerede booket. Nordnorsk klar høstnatt med denne utsikten Anbefales

Takk, trinelisem2016
MarleneF1062, Direktør på Linken Restaurant og Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Hei Trine- Lise,

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, vi setter stor pris på det.
Så hyggelig at du har vært her to kvelder på rad.

Håper dere kommer tilbake en annen gang å får oppleve den gode maten vi tilbyr.

Direktør, Quality Hotel Grand Royal

Reisende som så på Linken Restaurant og Bar, så også på

Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Linken Restaurant og Bar? Del dine erfaringer!