“Unngå Linken hvis du er sulten!”
Anmeldelse av Linken Restaurant & Bar - STENGT

Linken Restaurant & Bar
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

God mat, men hovedretten burde vært klassifisert som forrett. Vi var ikke i nærheten av å være mette, og av et følge på syv stykker, gikk fem av oss videre til en pizzarestaurant for å stille sulten.

2  Takk, randicr2017

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Mitt første besøk på Linken, men ikke for de to andre i selskapet. Linken innfrir til de grader forventningene!

Vi hadde alle en 3-retters meny. Det ble servert noen utsøkte, smakfulle og delikat anrettede retter, servert av trivelige og oppmerksomme servitører. Et lite minus var at det tok litt tid mellom forrett og hovedrett, men tross alt var opplevelsen positiv.

En munnfull rykende velduftende reke på et flatbrød ble servert som en venterett. Dette gir nok ikke en rettferdig beskrivelse, men nydelig var det. Mens vi venter ble vi også servert et nydelig og lunt olivenbrød. Veldig bra.

Forrett var en carpaccio av reinsdyr med parmesan og reinsdyrhjerte. Like smakfull og lekkert som det ser ut på bildet.

Hovedrett var fjellrøye fylt med ostekrem, på en selleristappe og asparges. Ble servert med en nydelig soppsaus. Fast og fin fisk, nydelig konsistens på stappen, aspargesen var knasende sprø og igjen delikat anrettet.

Til dessert hadde vi rabarbra med is og marengs. Passe syrlig, ikke for søt, sprø rabarbra kutter i små skiver som ligger på en seng med is og marengs på toppen. Snadder.

Takk for en utrolig god opplevelse.

Takk, 150kjellf
Anmeldt 14. juli 2020

Veldig god service og gode drinker. God atmosfære og hyggelig betjening. Spør etter bartender Sander.

Takk, Gjest22
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Her koster det litt mer, men en 3 retters her er verdt det en gang i blant. Nydelig mat, pent anrettet og servert og presentert av dyktige servitører. I tillegg har du en flott utsikt over byen herfra.

Dato for besøk: mars 2019
2  Takk, gurobs3
Anmeldt 14. desember 2019 via mobile enheter

Veldig bra service, god mat og hyggelig atmosfære! Ingenting å sette fingeren på! Kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, mathiass421