“Utsikten var det beste..”
Anmeldelse av Tøtta Bar

Tøtta Bar
Vurdert som nr. 10 av 27 Restauranter i Narvik
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Tøtta Bar for første gang. Da vi kom inn, la vi selvsagt merke til den flotte utsikten - og den fikk vi god tid til å beundre, for ingen av de bak baren så ut til å legge merke til oss. Etter å ha ventet noen minutter ved baren, fortsatt uten noen respons fra de ansatte, tok vi sjansen på å selv finne oss et bord.
Det var lite gjester i lokalet. Etter å ha ventet ytterligere 10 minutter, kom det etterhvert en servitør til bordet. Vi fikk noen menyer på deling, og bestemte oss raskt for å bestille pinnekjøttallerkenen. Når vi så skulle bestille drikke til maten, spurte vi etter juleøl. Det hadde de dessverre ikke. Julemat på menyen, julebordsesong - men ikke juleøl??
Vel - vi bestilte drikke, som kom forholdsvis raskt på bordet. Etter ca 20 minutter kom også maten. Pinnekjøttet var "halvvarmt", litt tørt, men godt på smak. Rotmosen var god, pølsebiten var så liten at det egentlig var vanskelig å si noe om smaken. Litt uvant med saltbakte (?) poteter til pinnekjøtt, men greit nok. Ingen sjy, dermed ble det litt tørt.
Ingen kom for å spørre om det smakte, eller spurte om vi ville ha dessert.
Alt i alt var vi litt skuffet da vi forlot. Servitørene var hyggelige, men likegyldige. Maten stod ikke helt til forventningene. Lokalet er flott og utsikten upåklagelig, så synd at resten ikke står helt i stil. Vi får for hotellets del håpe at det bare var en litt uheldig kveld. Neste gang blir vi nok å spise et annet sted.

Takk, MiaMJ74
TerjeT433, General Manager på Tøtta Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Hei Mia,

Tusen takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Beklager at vi ikke oppfylte dine forventninger til oss. Jeg tar dine tilbakemeldinger med til alle de involverte i vårt kontinuerlige arbeid med å bli enda bedre på det vi gjør. Vi vil at våre gjester alltid skal ha de beste gjesteopplevelsene.
Takk for at du besøkte vår Baren vår!
Håper vi ser deg i Baren igjen snart!

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Gode drinker, god service og flotte lokaler. Utsikten i seg selv er verdt et besøk :) Hotellet er nytt og fresht. Her har de enkel matservering også som vi skal prøve neste gang.

Takk, 728camillah
Terje T, General Manager på Tøtta Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei Camilla,

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Hyggelig at vi oppfylte dine forventninger til oss.
Takk for at du besøkte Tøtta Bar.
Håper vi ser deg igjen snart!

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Lekkert lokale med tidsriktig interiør i 16 etasje. Tok litt tid å få appelsinjuicen, men med kun én ansatt tilstede og godt med folk har jeg forståelse for at ting tar tid. Anbefales!

1  Takk, torhape
Terje T, General Manager på Tøtta Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Hei Tor-Harald,

Tusen takk for den fine tilbakemeldingen, jeg setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Veldig hyggelig at du likte vår sky bar. Du har helt rett med hensyn til tiden det tok, beklager hvis det ble for lenge!
Takk for at du anbefaler Tøtta Bar.
Vi håper det ikke blir for lenge til ditt neste besøk. Velkommen!

Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Toppbaren i 16. etasje er en vanlig bar, med vanlig utvalg og normale priser. Helt grei service. Men for en fantastisk utsikt over Narvik med omegn.

Takk, TerjeM

Hei Terje,

Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Jeg er enig med deg i at utsikten fra vår toppbar er fantastisk.
Godt å høre at du fikk god hjelp!
Vi håper vi ser deg tilbake på Tøtta Bar om ikke så lenge!

Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Denne baren ligger i toppetasjen på Scandic Narvik. Fin utsikt i alle retninger. Her kan man spise lettere retter mellom 1800-2200, og bar utenom.
Da vi var der var det litt over halvfullt. Betjeningen kunne godt ha ryddet og vasket bordene slik at det så litt ryddigere ut.

Dato for besøk: august 2018
Takk, VacationOslo
TerjeT433, General Manager på Tøtta Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. april 2020

Hei.

Takk for at du besøkte Tøtta Bar!
Håper vi ser deg i Narvik igjen snart!

Reisende som så på Tøtta Bar, så også på

Har du vært i Tøtta Bar? Del dine erfaringer!