“Skuffende”

Tøtta Bar
Vurdert som nr. 6 av 28 Restauranter i Narvik
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 4 uker siden

Vi fikk en ikke spesielt imponerende biff som var bestilt medium og i beste fall kunne gå som lite stekt. Er biffen god kan jeg kose meg med en som er lite stekt , men det gjelder ikke denne biffen . Ikke fikk vi biffbestikk heller . Kommer ikke hit igjen , fin utsikt og ølen smakte vanlig, ellers gjennomført skuffa.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Torbjørn S
TerjeT433, General Manager på Tøtta Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Hei Torbjørn.

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Beklager at vi ikke oppfylte dine forventninger til oss. Jeg tar dine tilbakemeldinger med til alle de involverte i vårt kontinuerlige arbeid med å bli enda bedre på det vi gjør. Vi vil at våre gjester alltid skal ha de beste gjesteopplevelsene.
Takk for at du besøkte Tøtta Bar!
Håper vi ser deg igjen snart!

Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Flott atmosfære med fin utsikt i alle retninger. God drikke og mat, med serviceinnstilt personell. Fint sted å sitte på kvelden og se på midnattssolen.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 251sveinunge
TerjeT433, General Manager på Tøtta Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Hei Sveinung,

Takk for din gode tilbakemelding, jeg setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Hyggelig at vi oppfylte dine forventninger til oss.
Velkommen tilbake en annen gang!

Anmeldt 26. mai 2019 via mobile enheter

Flott utsikt over Narvik. Bra mat. Spiste fiske suppe sammen med min kone. Begge syntes maten var av god kvalitet. Vi hadde new zelands vin som passet svært godt. Skal vi si noe negativt så er det at dette er en plass som fortjener bestilling og menyer levert til bordet. Priser, lokaler og mat passer ikke overens med bestilling ved disk . Dette dro inntrykket ned i retning av pub/ kro noe resten ikke gjorde.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Stian H
TerjeT433, General Manager på Tøtta Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2019

Hei.

Takk for at dere besøkte Tøtta bar på Scandic Narvik!
Håper vi ser dere i Tøtta igjen snart!

Anmeldt 14. februar 2019 via mobile enheter

Nydelig kalveentrecot og dessert fra valentines-menyen! Med vel gjennomført meny,stemning og pynta bord for en ekstra koselig valentinesstemning❤️

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Anha89
TerjeT433, General Manager på Tøtta Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2019

Hei.

Hyggelig at Dere likte vår mat og Valentines opplegg så bra.
Takk for at Dere spiste I Tøtta Bar!
Velkommen tilbake ved andre anledninger!

Anmeldt 14. februar 2019 via mobile enheter

Nydelig kalveentricot og dessert! Med en veldig gjennomført valentinesstemning! Anbefales virkelig

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 873prebena

Hei.

Hyggelig at Dere likte vår mat og Valentines opplegg så bra.
Takk for at Dere spiste I Tøtta Bar!
Håper vi ser Dere i baren igjen snart

Reisende som så på Tøtta Bar, så også på

Narvik, Narvik kommune
Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Tøtta Bar? Del dine erfaringer!