“Vår lille Narvik-ferie”

Tøtta Bar
Vurdert som nr. 10 av 26 Restauranter i Narvik
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 10. august 2021

Vi lå på hotellet Scandic og Tøtta ligger på taket av dette og her var det flott utsikt, betjening og service

Takk, Paul K
Terje T, General Manager på Tøtta Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2021

Hei Paul,

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss den.
Hyggelig at vi oppfylte dine forventninger til oss.
Vi er enig med deg i at utsikten fra vår bar i topp etasjen er fantastisk.
Takk for at du besøkte Tøtta Bar!
Håper vi ser deg hos oss igjen snart!

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Hjælpes. Det tok 1 time fra vi satt oss til vi fikk oppmerksomhet fra betjeningen. Ja, det var hektisk - men 1 time? De kunne ikke levere på det som stod på menyen, og heller ikke på ønsker til endringer (som feks en burger uten agurk). 20 minutter etter bestillingen måtte vi gjenta det vi bestilte og enda hadde vi ikke fått drikken. Det skal egentlig ikke være mulig. De prøvde nok så godt de kunne, men underbemanning blir aldri en bra opplevelse. Vi holdte tross alt ut, og det tok seg opp på slutten. Ok mat og fin utsikt da

1  Takk, MagnarMeslo
Terje T, General Manager på Tøtta Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Hei Magnar.

Beklager at vi ikke oppfylte dine forventninger til oss. Jeg tar dine tilbakemeldinger med til alle de involverte i vårt kontinuerlige arbeid med å bli enda bedre på det vi gjør. Vi vil at våre gjester alltid skal ha de beste gjesteopplevelsene.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Dette holder ikke for en restaurant. Fikk servert stekt laks med grønnsaker. Fisken var litt overstekt og ble litt tørr. Grønnsaker besto av brokkoli og sukkererter. Hvor lenge de var kokt er ikke godt å si, de var iallfall ihjelkokt og dvaske.

Scandic har også blomsterdekorasjoner på bordene. Hvor lenge se har stått på bordet er heller ikke godt å si, men det kunne virke som noen har vært bortreist på ferie og glemt ha noen til å vanne blomster.

Restauranten har fantastisk utsikt, men det er egentlig det eneste! Dessverre.

Takk, 150kjellf

Hei Kjell.

Anmeldt 18. juni 2021

Vi gikk og spiste der fordi vi bodde på hotellet. Det var ganske fullt av folk der. Vi følte oss ikke spesielt velkommen, men fikk tilslutt tildelt et bord. Servicen var middelmådig, men maten var O.K. Likevel så var det nok en middag her.

1  Takk, Ingeborg56

Hei.

Beklager at vi ikke helt oppfylte dine forventninger til oss. Jeg tar dine tilbakemeldinger med til alle de involverte i vårt kontinuerlige arbeid med å bli enda bedre på det vi gjør. Vi vil at våre gjester alltid skal ha de beste gjesteopplevelsene.

Anmeldt 23. september 2020 via mobile enheter

Flott utsikt, men det var det hele. En servitør på jobb, og hun var ikke så imøtekommende. Kanskje hatt flere på jobb? Bestilte biff. Ba om medium minus stekt, men fikk en biff som nesten var gjennomstekt. Kjedelig tilbehør. Besøker ikke denne igjen.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, RenateU
TerjeT433, General Manager på Tøtta Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2020

Hei Renate.

Håper vi ser deg hos oss igjen!

Reisende som så på Tøtta Bar, så også på

Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Tøtta Bar? Del dine erfaringer!