Vår lille Narvik-ferie

Vi var her og fikk oppleve krigen i Narvik gjennom høytalere og bilder. Sterk kost. Noe alle bør ha... les mer

Anmeldt 10. august 2021
Paul K
Sarpsborg, Norge
Veldig bra

Stort museum med mye interessant info. Animasjon som viser kampene i fjorden er veldig informative... les mer

Anmeldt 16. juni 2021
PerK1955
Bodø, Norge

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Et av de bedre krigsmuseumene vi har vært på . Gode utstillinger, men mye matriell. I tillegg, mange øyenvitne beretninger på skjermer rundt omkring. Her fikk en virkelig innblikk i det Norge det virkelig var krig i .

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, EliO286
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Svært interessant å se utstillingene, godt forklart og interessant for barna også. Både våpen, uniformer, stridsvogner, osv.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, TrondKristiansen
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Vi tok det rolig og brukte over 2 timer der. Egnet både for voksne og barn. Interaktivt, viser filmer.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Katarzyna W
Anmeldt 7. november 2019 via mobile enheter

Minneverdig besøk. Ikke mye nytt men lærerikt. Selv om det er lenge siden hendelsene i ww2 skjedde, må vi ikke glemme.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Martin Even P
Anmeldt 9. oktober 2019

Samlingen er delt ti 3 avsnitt. En etasje omhandler krigshandlingene i og rundt Narvik. En annen tar for seg 2. verdenskrig med blikk på både Norge og verden. Til slutt er det en samling rundt mere dagsaktuelle tema, terror og konflikter som vekker endel ettertanke. Anbefaler et besøk.

Dato for opplevelse: august 2019
2  Takk, grysiv