Informativt og gode utstillinger

Utrolig bra museum. Utstillingen er meget informativ og her er mye å se fra krigens dager. Veldig... les mer

Anmeldt 6 dager siden
bj_rnhelgej
Tromsø, Norge
Lærerik rundtur

Et enkelt, men fint museum som forteller historien om slaget i Narvik på en god måte. Spennende... les mer

Anmeldt 1 uke siden
paal_2021

Anmeldt 16. juli 2020

Savner korttidsparkering utenfor resepsjonen. Vi måtte parkere nedenfor hotellet og det var langt å gå opp til resepsjonen, for oss som har dårlige bein. Vet at det var heis opp fra parkeringsanlegget, men den fikk vi ikke bruke før vi var innsjekket og fått utlevert nøkkelkort. Når en kjørte inn i parkeringsanlegget måtte en aktivere billetten i automaten inne i parkeringshallen og oppgi hvor mange dager en skulle stå i garasjen. Da kunne en kjøre ut og inn uten å betale noe ekstra. Det tok litt tid å få rede på dette, men en herre bak skranken på hotellet viste hvordan.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Tromso1
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Et av de bedre krigsmuseumene vi har vært på . Gode utstillinger, men mye matriell. I tillegg, mange øyenvitne beretninger på skjermer rundt omkring. Her fikk en virkelig innblikk i det Norge det virkelig var krig i .

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, EliO286
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Svært interessant å se utstillingene, godt forklart og interessant for barna også. Både våpen, uniformer, stridsvogner, osv.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, TrondKristiansen
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Vi tok det rolig og brukte over 2 timer der. Egnet både for voksne og barn. Interaktivt, viser filmer.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Katarzyna W
Anmeldt 7. november 2019 via mobile enheter

Minneverdig besøk. Ikke mye nytt men lærerikt. Selv om det er lenge siden hendelsene i ww2 skjedde, må vi ikke glemme.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Martin Even P