Veldig bra

Stort museum med mye interessant info. Animasjon som viser kampene i fjorden er veldig informative... les mer

Anmeldt 16. juni 2021
PerK1955
Bodø, Norge
Interessant og fint bygg

En flott samling og informativt og bra lagt opp Veldig dyster dystopisk «slutt» Lærerikt og bra... les mer

Anmeldt 19. mai 2021
Ingrid748
Oslo, Norge

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Et flott museum med god informasjon om det som skjedde i Narvik i 1940-1945. Fine utstillinger og absolutt verdt turen innom

Takk, beatev115
Anmeldt 16. juli 2020

Savner korttidsparkering utenfor resepsjonen. Vi måtte parkere nedenfor hotellet og det var langt å gå opp til resepsjonen, for oss som har dårlige bein. Vet at det var heis opp fra parkeringsanlegget, men den fikk vi ikke bruke før vi var innsjekket og fått utlevert nøkkelkort. Når en kjørte inn i parkeringsanlegget måtte en aktivere billetten i automaten inne i parkeringshallen og oppgi hvor mange dager en skulle stå i garasjen. Da kunne en kjøre ut og inn uten å betale noe ekstra. Det tok litt tid å få rede på dette, men en herre bak skranken på hotellet viste hvordan.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Tromso1
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Et av de bedre krigsmuseumene vi har vært på . Gode utstillinger, men mye matriell. I tillegg, mange øyenvitne beretninger på skjermer rundt omkring. Her fikk en virkelig innblikk i det Norge det virkelig var krig i .

2  Takk, EliO286
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Svært interessant å se utstillingene, godt forklart og interessant for barna også. Både våpen, uniformer, stridsvogner, osv.

Takk, TrondKristiansen
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Vi tok det rolig og brukte over 2 timer der. Egnet både for voksne og barn. Interaktivt, viser filmer.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Katarzyna W