“Deilig vegetarmat”

Rallar'n Pub og Kro
Vurdert som nr. 4 av 27 Restauranter i Narvik
Kjøkken: Amerikansk, Italiensk, Norsk
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Meget god vegetarrett! Det flommer ikke over av bra vegetarmat når man forlater de større byene i Norge og utvalget på Rallaren var heller ikke stort, men smaken på retten de hadde var overraskende bra. Godt!
Kanskje litt liten porsjon til en veldig sulten mann, men innafor.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Ove S
MarleneF1062, General Manager på Rallar'n Pub og Kro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Hei,

Det er godt å høre at vegetarretten falt i smak. Vi forsøker å ha mer fokus på dette.
Per nå kan man spise en 3 retters vegetarmiddag hos oss. Vi skal forsøke å bli bedre på dette området i fremtiden.

Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

kjempefin plass å sitte og nyte en god middag/lunsj.
kjøpte oksekjaka og for å si det sånn, jeg behøvde ikke å bruke kniv.
kjøttet var så mørt at man rev av kjøttbiter med gaffelen!
Anbefaler dette stedet på det høyest, meget god service!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Akillis C
MarleneF1062, General Manager på Rallar'n Pub og Kro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Hei,

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen.
Det gleder oss at du har vært fornøyd med både mat og service.
Det skal videreformidles til de involverte.

Direktør
Quality Hotel Grand Royal

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig treretters lunsj i dag. Til forrett fikk vi en fantastisk god soppsuppe, hovedretten bestod av deilig rekesalat med bl. annet reddik og mango i. Deilig vaniljeis med sjokoladesaus til dessert. Anbefaler Rallar’n Pub og Kro

Takk, beategrande
MarleneF1062, Direktør på Rallar'n Pub og Kro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Hei Beate,

Tusen tall for den gode tilbakemeldingen. Godt å høre at du har koset deg hos oss.

Marlene Frantzen
Direktør, Quality Hotel Grand Royal

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

..., men greit nok hvis forventningene ikke er veldig store. Flott stekt Entrecôte, men den var antagelig vis det eneste som ble laget på bestilling. Resten av tilbehøret gav følelsen av halvfabrikata eller, i beste fall, forberedt i gooood tid før servering.
Pluss for hyggelig betjening og en fi atmosfære i lokalet.
Alt i alt: Du blir mett, men velg et annet sted hvis du ser etter en matopplevelse.

1  Takk, Ttrond
Marlene F, General Manager på Rallar'n Pub og Kro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Hei,

Tusen takk for tilbakemeldingen.
Det var veldig trist å høre og absolutt ikke i trå med vår standard.
Håper du sa i fra til servitøren slik at vi fikk mulighet til å rydde opp.

Godt å høre at betjeningen og atmosfæren var bra.

General Manager

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Var innom å spiste biff pizza. En utrolig positiv opplevelse. Kjøttet var så mørt og godt. Hyggelige servitører og kjempe fint lokale. 10/10.

2  Takk, silfar123

Hei,

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen.
Dette var virkelig hyggelig lesning. Godt å høre at du har koset deg.

Marlene Frantzen
General Manager

Reisende som så på Rallar'n Pub og Kro, så også på

Har du vært i Rallar'n Pub og Kro? Del dine erfaringer!