“Skuffende”

Rallar'n Pub og Kro
Vurdert som nr. 6 av 24 Restauranter i Narvik
Kjøkken: Amerikansk, Italiensk, Norsk
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Etter å ha lest gode anbefalinger, ble besøket hos Rallar'n heller skuffende.
Vi bestilte burger og kveite. Kveite var ok, noe overstekt og med ensidig tilbehør, men helt innafor. Hamburgeren var så tørr at den var uspiselig. Når hamburgeren koster oppunder tohundrelappen forventer vi en saftig burger med godt tilbehør. Ingen ketchup/aioli/dip til potetene, og rett og slett ikke særlig velsmakende.
Hyggelige servitører, men vi var skuffet over at ingen spurte hvordan maten var, selv ikke når de henter en tallerken som nærmest er urørt. Var klar for å gi tilbakemelding til de, men ingen viste interesse for dette.
Rallar'n er en hyggelig plass med smilende ansatte, men de har litt å hente både på maten og servicen.

Dato for besøk: august 2020
3  Takk, Cathrine84

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted og fokus på gjest. Det er alltid bra utgangspunkt.
I tillegg var maten bra. Ikke noe gourmetrestaurant, men anbefales blant Narviks spisesteder.

Takk, Tsr1507
MarleneF1062, Daglig leder på Rallar'n Pub og Kro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Hei,

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen.
Gjesten er alltid det viktigste for oss.

Velkommen tilbake!

Mvh,

Marlene Frantzen
Direktør

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat for både voksne og barn. Store gode porsjoner. Glutenfri pasta bolognese klarte de også å trylle frem.

Takk, irenegX2583XY
Anmeldt 12. juli 2020

Særs god matoppleving og supertriveleg personalet tross full restaurant.

Anbefalar denne plassen på det sterkaste!

Takk, ingeborgt146
Anmeldt 4. juli 2020

Nydelig mat og super service ved vårt besøk. Mannen valgte indrefilet og undertegnede spiste Cæsar salaten. Begge deler smakte fortreffelig. Veldig hyggelig betjening.

Takk, 766s_lvih

Reisende som så på Rallar'n Pub og Kro, så også på

Har du vært i Rallar'n Pub og Kro? Del dine erfaringer!