“Narvik ”

Rallar'n Pub og Kro
Vurdert som nr. 4 av 26 Restauranter i Narvik
Kjøkken: Amerikansk, Italiensk, Norsk
Anmeldt 22. september 2021 via mobile enheter

Ble godt tatt i mot på restauranten og fikk raskt ett bord.

Etter at jeg bestilte så kom maten raskt.

Retten jeg bestilte var dessverre ikke helt etter min smak. Pomfien var dessverre våt av frityrolje noe som satt dessverre smak på hele retten.

Eller ett helt greit sted å få seg en mat bit

Takk, ronnyf001

Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Veldig koselig sted, med proff og hyggelig betjening. Vi var innom for å ta en øl etter fjelltur til Linken, og syntes stedet var så trivelig at vi kom tilbake for å spise dagen etter. Nydelig fisk! Hyggelig hytteaktig interiør.

Takk, heidit657
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Bra restaurant med retter som smaker godt. Servicen er OK, vi fikk det vi ba om uten noe ekstra. Enkelte ansatte kunne nesten virke noe irriterte da de ropte navnet på retten de hadde i hånden, og vi ikke svarte innen 2 sekunder.

Takk, Fredeflu
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelig, uformelt sted med god atmosfære. Ligger i hotell Nordic Grand Hotel. Spiste boknafisk som var utrolig god. Partner spiste biffsnadder som var Ok. Betjeningen var hyggelig, så stedet anbefales

Takk, gretehaagensen_
Anmeldt 14. mars 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og meget imøtekommende servitører. Barnevennlig og koselig lokale.
Eneste jeg har å utsette var noe manglende lyddemping. Ble litt sjenerende lyd mellom bordene.
Vi hadde biff, pasta, burger og alle i følget var godt fornøyd.
Absolutt verdt et besøk!

Dato for besøk: februar 2021
Takk, wiggob696

Reisende som så på Rallar'n Pub og Kro, så også på

Narvik, Narvik kommune
Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Rallar'n Pub og Kro? Del dine erfaringer!