eDreamsUSD 129
Agoda.comUSD 129
StayForLong
ZenHotels.com
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Skal en overnatte i Narvik og vil bo på lite hotell er dette stedet fine , rene rom, hyggelig betjening, meget god frokost som kan nytes med en fin utsikt over byen , stilt og fredelig og en rolig atmosfære, kaffi på verandaen før en drar videre uthvilt

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 852jarlem
sølvi ø, Eier på Breidablikk Gjestehus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dette var godt og inspirerende å høre!
Vi ønsker hjertelig velkommen tilbake!
Sølvi

Anmeldt 14. april 2018

Breidablikk Gjestehus er fantastisk. Ble veldig godt mottatt da vi kom. Frokosten er helt topp.Hjemmelaget brød og masse godt pålegg. (multesyltetøy!!). I forbindelse med begravelsen ble det holdt en minnestund på gjestehuset. Det kom noen noen flere enn det var bestillt for, men det var ingen problem for betjeningen å fikse.
Jeg anbefaler gjestehuset på det varmeste. Fortjener minst 10 stjerner. Flotte rom med helt nye bad. Og en fantastisk utsikt over Narvik.

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, John Petter J
Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Veldig fint hotel som har ein vakker utsikt og variert god frokost. Rommene var fine og renholdet var bra på rommene og ellers i hotellet. Ligger fint til både tilsentrum men også skitrekket med bare nokre minutter gåing.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, Joakim S
Anmeldt 28. januar 2018

Når man har mange reisedøgn i jobbsammenheng i løpet av året er overnattingsstedet viktig. Av mange grunner; det skal være trivelig, det skal ha en stoisk ro over seg, det skal være godt å være der. Sånn er det på Breidablikk Gjestehus. Jeg har hatt gleden av å overnatte her mange ganger og det er en deilig lun atmosfære her....litt som å være hjemme. Alle som jobber her er særdeles hyggelige, god mat og de er hjelpsomme og imøtekommende. Frokosten er helt i tetsjiktet. Det finnes naturligvis mer trendy hoteller i byen men de kommer til kort når det gjelder atmosfæren. Rommene er trivelige, gode senger og et godt og varmt bad. Jeg kommer mer enn gjerne igjen og kan i aller høyeste grad anbefale stedet.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, RagnarKH
sølvi ø, Eier på Breidablikk Gjestehus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2018

Tusen takk for hyggelig besøk Ragnar - og ikke minst hyggelig tilbakemelding!!
Du er mer enn hjertelig velkommen igjen.
Beste hilsen
Jentn på Breidablikk v/Sølvi :-)

Anmeldt 16. oktober 2017 via mobile enheter

Fint gjestehus med flotte rom og god standard. Godt utvalg på frokost. Fin lounge oppe ved resepsjonen med kaffe/te og kjeks tilgjengelig. Når jeg kom på kvelden fungerte ikke romnøkkelen som de hadde lagt ut til meg. Jeg fikk kontakt med dem gjennom facebook og fikk et annet rom for natta, uten større problemer. Tv fungerte ikke da jeg var der, og det var en del støy fra byggingsarbreid fra klm 07-18 rett utenfor vinduet mitt.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, snipa
sølvi ø, Daglig leder på Breidablikk Gjestehus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2017

Tusen takk for din tilbakemelding - og ditt besøk!
Vi har nå fått helt nytt digitalt tv system installert - og håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning!
Beste hilsen
resepsjonen v/Sølvi :-)