Agoda.comUSD 136
ZenHotels.com
FindHotel
Etrip
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Så vakkert sted for en så billig penge! Utsikten fra spiserommet var helt unikt. Satt og koset meg med den utsikten lenge. Sengen var god, men rommet luktet litt av veggtilvegg-teppet. Hadde lett bodd her igjen. Parkering til bilen var det der også. Og siden jeg kom sent så lå nøkkelen bare klar til meg. Hyggelige å snakke med i telefon. Super enkelt å sjekke inn og ut uten fysisk kontakt. Gode smittevernhensyn.

Dato for oppholdet: januar 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, dorthesKS
Anmeldt 20. september 2020

Ble møtt med ett smilende velkommen i resepsjonen ved ankomst. Det var flott frokost med den utsikten over Narvik. Gode senger og fint bad. Fin beliggenhet. Kan anbefales . Det er flere restauranter i nærheten.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Jan190444
Anmeldt 6. september 2020

Dette gjestgiveriet ligger med utsikt over Narvik. Det er kort vei til spisesteder i byen. Rommet vi fikk var veldig flott med utsikt, romslig, veldig god seng, helt fantastisk bad og rent og fint. Frokostrommet var luftig, rent og med fantastisk utsikt. Veldig god frokost. Hun som tok imot oss var veldig hyggelig og hjelpsom. Anbefales .

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, AnneKSB
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Her ble vi møtt av folk som vet hva service er! Vi ankom seint, og fikk både skriftlig og muntlig velkomst. Nydelig rom med nydelig utsikt og kjempegod frokost! Sengene var gode og de på hotellet hadde attpåtil ordnet med sol og varme!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, KathrineA81
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Sent på ettermiddagen ankom vi Narvik. Her sjekket vi inn på Breidablikk Gjestehus. Det var et enkelt overnattingssted beliggende like opp i bakken fra sentrum. Hadde plass til 3-4 biler fremfor inngangen. Heldigvis klarte vi å få den ene. Det finnes ingen heis i bygget, så vi måtte bære koffertene våre selv opp trappen de to etasjene. Vi fikk suiten siden det var det eneste ledig. Gjestehuset er et enkelt overnattingssted, og vil nok tilsvare 2-3 stjernes hotell. De serverer kun. Frokost, og den er svært enkel. Vi betalte kr. 1.250,- for rommet. Kanskje i overkant om en tar i betraktning fasiliteter og tilbud. Hyggelig personale.

Takk, AndersZorn