Nydelig Utsikt

Tok gondolbane opp til fjellheisstsjonen. Her er det cafe og god utsikt over Narvik. Gikk videre... les mer

Anmeldt 1 uke siden
MisterRAJ
Stokmarknes, Norge
Fantastisk utsikt

Vi tok gondolen opp og for en fantastisk utsikt. Det var helt magisk på toppen i mange og tyve... les mer

Anmeldt 3 uker siden
karenmarieh
Grimstad, Norge

Anmeldt 10. mars 2020

Her er det flere ting åra tak i, men la oss starte med heiskortet. Hvorfor i alle dager ta 100kr heiskort i Plastik uten at det er pant på dem? Virker som en sniken måte å tjene penger på turister som ikke har planer om å stå på ski der igjen eller hos deres partnere. For noe tull!

For det andre hvorfor skal de kjipe inn på antall heiser selv etter at vinden har løyet? Det virker også som en måte å snyte turister og andre brukere for opplevelsen av den flotte bakken som de reklamerer med.

Det tredje gjelder føre generelt og de mange offpist løyene som nærmest er gjengrodde. Det må gå an tross vind å preparere løypene skikkelig så man slipper å halte i flere dager etter en dag ved skisenteret. Hvis det blåser så mye der oppe at det bare blir skare så får de heller sette opp snømoloer / gjerde løsninger som hindrer snøvandring, det ekke så vanskelig. Ang offpist løyene så utgjør de ca halve løypekartet, men ikke la deg lure de er gjengrodde og lagt i ugunstig offpist landskap. Så egentlig har de kun 7-8 løyper iklle 14, så da blir egentlig det store flotte skisenteret ganske lite.

Heldigvis er utsikten topp, men ikke ta med bestemor for den nye flotte gondolheisen fra 2019 er rigget ned for sesongen slik at man heller blir stående i T-heis!!

Lykke til...

Takk, teien4294
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Lykke til...

Takk, 25erikt
Anmeldt 10. februar 2020

Vi leide skiutstyr som vi bestilte på forhånd. Dette gikk raskt og greit. Bra utstyr som var klargjort. Dessverre var ikke den øverste heisen i drift, noe som var litt kjedelig når vi kommer langveisfra. Tror det var grunnet snøforholdene for været og utsikten var fantastisk. Var litt rotete med løyetraseene. Kjører jo ikke med kartet i hånda. Merkingen kunne vært mye bedre.

Takk, steinolavr
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Flott utsikt og gode fasiliteter. Litt dyr billett men det var en verdig heistur opp i flotte vogner!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 251sveinunge
Anmeldt 31. mars 2019 via mobile enheter

Må besøkes. Herlig bakker og trolig Norges beste utsikt. Ganske krevende bakker. Bør være litt trenet.

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, Molthe