Nydelig Utsikt

Anmeldt 6. juli 2021
karenmarieh
Grimstad, Norge

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk fin utsikt over Narvik og omeng. Vi tok fjellheisen opp på en nydelig dag og besøkte restauranten på toppen. Heisen opp er monderne og ren - fasiliteter er veldig bra!

Takk, bj_rnhelgej
Anmeldt 17. juli 2021

Tok gondolbane opp til fjellheisstsjonen. Her er det cafe og god utsikt over Narvik. Gikk videre opp til Linken og Tredjetoppen. Når man starter ved fjelheisstasjonen, blir det atskilligere kortere, og det er en enkel tur opp til Linken. Mye stein videre, men ikke de verste stigningene. Nydelig utsikt fra begge fjelltoppene til Beisfjord, Bjerkvik og Ofoten. Anbefaler å tature opp hit på sommeren.

1  Takk, MisterRAJ
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Vi tok gondolen opp og for en fantastisk utsikt. Det var helt magisk på toppen i mange og tyve grader og utsikt så langt øyet kan se. Store gode vafler og en kaffekopp sammen med utsikten før det bar nedover

Takk, karenmarieh
Anmeldt 27. juli 2020

Fint anlegg og fine gondoler MEN elendig merking. Ingen av sykkelstien var merket skikkelig. Vi endte opp med å sykle veien ned. Visst man skal ha mål om å bli en sykkeldestinajon må det skjerping til ☹

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, frodeh148
Anmeldt 10. mars 2020

Her er det flere ting åra tak i, men la oss starte med heiskortet. Hvorfor i alle dager ta 100kr heiskort i Plastik uten at det er pant på dem? Virker som en sniken måte å tjene penger på turister som ikke har planer om å stå på ski der igjen eller hos deres partnere. For noe tull!

For det andre hvorfor skal de kjipe inn på antall heiser selv etter at vinden har løyet? Det virker også som en måte å snyte turister og andre brukere for opplevelsen av den flotte bakken som de reklamerer med.

Det tredje gjelder føre generelt og de mange offpist løyene som nærmest er gjengrodde. Det må gå an tross vind å preparere løypene skikkelig så man slipper å halte i flere dager etter en dag ved skisenteret. Hvis det blåser så mye der oppe at det bare blir skare så får de heller sette opp snømoloer / gjerde løsninger som hindrer snøvandring, det ekke så vanskelig. Ang offpist løyene så utgjør de ca halve løypekartet, men ikke la deg lure de er gjengrodde og lagt i ugunstig offpist landskap. Så egentlig har de kun 7-8 løyper iklle 14, så da blir egentlig det store flotte skisenteret ganske lite.

Heldigvis er utsikten topp, men ikke ta med bestemor for den nye flotte gondolheisen fra 2019 er rigget ned for sesongen slik at man heller blir stående i T-heis!!

Lykke til...

Dato for opplevelse: februar 2020