“Skuffende!”

Bella Napoli
Vurdert som nr. 16 av 26 Restauranter i Narvik
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 23. august 2021

Pizzaen var kjempe god og servicen var topp! Derimot pepperbiffen var overstekt og smakte karri, samme med peppersausen; intens karri smak og fløtepotetene var svidd. Ellers kjempe grei betjening, fint og familievennlig lokale.

Takk, Victoriaandrine

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra familiested for mat. Alle i familien var fornøyd med maten de fikk. Rask og god service av hyggelig betjening. Anbefales!

Takk, RoyISi
Anmeldt 27. juni 2021

Spiste durum kebab og kyllingsnadder. Bare fett og totalt smakløst… beklager men dette var dårlige greier. Vi påpekte fettet men fikk til svar at da skulle vi ha bedt om å få bernaisesausen i ei egen skål…. Durumen smakte absolutt ingen ting.

Takk, O6479QErogerh
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

God pizza. Hyggelig betjening og rask service. Fikk pizza etter 10 minutter. Gode smittevern regler med registrering og håndsprit med temperaturmåling.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, ask_luj
Anmeldt 7. februar 2021

Vi var på helgetur til Narvik for å stå på ski. Da vi skulle ut og spise etter en lang dag i bakken sjekka vi ut trip adviser. Anmeldelsene av bella Napoli var trist lesning. Vi hørte derfor med resepsjonisten på hotellet hva hun ville anbefale en barnefamilie. Det spontane svaret var bella Napoli. Noe skeptiske lot vi oss overtale. Vi ble møtt av en hyggelig, imøtekommende servitør i et varmt og hyggelig lokale. Vi fikk maten raskt og alt smakte utmerket. Pommes frites var sprø og god. Burgeren helt grei. Calzone var ypperlig. Dette er en familierestaurant av typen norsk italiensk restaurant og da tenker jeg at man har en viss ide om hva man kan forvente. Vi ble mette og happy og ungene var helt klare på at vi måtte skrive en anmeldelse for å rette opp i det dårlige inntrykket fra trip adviser Vi anbefaler dette stedet varmt til alle barnefamilier som liker rask servering og god pizza! Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, Lamabj

Reisende som så på Bella Napoli, så også på

Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Bella Napoli? Del dine erfaringer!