“Gjennomsnittlig ”
Anmeldelse av Fu Lam

Fu Lam
Vurdert som nr. 20 av 24 Restauranter i Narvik
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Helt grei "kinesisk" kjøkken tilpasset norske ganer. Jeg valgte en rett markert som ekstra spicy uten at det preget maten i særlig grad. Maten smakte helt greit uten å skille seg spesielt ut.
Men - pkt 1: vask vinduene så kanskje dere trekker flere gjester inn og pkt 2: rundvask restauranten - når du har bordben med "føtter" og de er fulle av støv så tilsier ikke det god hygiene - jeg måtte kikke inn på kjøkkenet før vi bestilte.

2  Takk, SveinH843

Anmeldt 22. mai 2020

Valgte kombinasjonsrett for 4. God og nok mat, med forskjellige smaker. Hyggelig servitør. Vi var veldig fornøyde og mett når vi gikk derfra!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, linnevae
Anmeldt 27. desember 2019

Maten var ikke verst, men med sammenligning med andre kinesiske restauranter, lang ifra den beste. Bestilte rekechips (de runde krispi skivene) og fikk levert lefse som brukes til peking and. Servitøren var langt ifra hyggelig og kunne ikke akseptere kritikken. Dårlig norsktalende og derfor misforståelse.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, yaroslavekimov
Anmeldt 25. desember 2019 via mobile enheter

Synes maten er veldig god men renhold trekker ned.jeg håper kjøkkenet er renere enn restauranten.ligger midt i byen og er lett å finne.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, tove665
Anmeldt 2. november 2019

Dette stedet besøkte vi siste kvelden vi var i Narvik, vi hadde vært der for 2 år siden. Vi blei ikke skuffet denne gangen heller. Velsmakende mat og hyggelig kelner, Det var riktig nok lite folk denne kvelden men vi trivdes der

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Willy M

Reisende som så på Fu Lam, så også på

Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Fu Lam? Del dine erfaringer!