“God mat, varierende service”
Anmeldelse av Fu Lam

Fu Lam
Vurdert som nr. 19 av 26 Restauranter i Narvik
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Noe fraværende personale, får trekk på service. Vi måtte be om mer ris flere ganger, selv om vi bestilte ekstra. Når det er sagt var maten veldig god, så ville dratt tilbake.

Takk, Eirinh91

Anmeldt 10. august 2021

Vi valgte denne gangen Kina-restaurant. Maten var helt nydelig. Vi bestilte sprøstekt and og kylling. Det var mye mat og nydelig smak med dessert etterpå. Men vi skulle på toalett etter maten og det var ett sørgelig syn og stank. Det lukta noe jevlig og papir fløt over dunken og på golvet. Golvvask og støvtørking manglet i restauranten. Maten fantastisk men renhold og hygiene var elendig.

Takk, Paul K
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Ringte og bestilte bord, men ingen reservasjon med ankomst. Ventet 40 minutter på maten. Maten er god, bortsett fra blekkspruten i den ene retten. Isvannet vi bestilte, kom aldri. Virker som det bare er en person som jobber alene i restauranten, hun gjør en god jobb. Pga at vi er fornøyd med maten, så har vi kommet tilbake selv om det andre trekker mye ned.

Takk, Ellen O
Anmeldt 15. juli 2021

Meget god og rikelig mat, hyggelige betjening. Kommer tilbake neste gang vi er på disse kanter. Anbefales

Takk, anitawj2021
Anmeldt 19. april 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og rause porsjoner til en ok pris! Absolutt verd og prøve. Vi bestilte stekte nudler og chop suey. Godt med grønnsaker i begge rettene. Tok take away.

Dato for besøk: april 2021
Takk, gryhegeo

Reisende som så på Fu Lam, så også på

Narvik, Narvik kommune
Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Fu Lam? Del dine erfaringer!