“Gode kinesiske retter. ”
Anmeldelse av Fu Lam

Fu Lam
Vurdert som nr. 21 av 26 Restauranter i Narvik
Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

God mat, og bra kryddersting på de rettene som er merket med ️
I sofaen blir man sittende litt lavt i forhold til bordet.
Rask og hyggelig service.
Litt billig servise (melamin?) men greit nok.

Dato for besøk: september 2021
Takk, heidit657

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Maten var fantastisk! 15 minutter fra bestilling til at maten var på bordet. Jeg hadde biff chop suey å madammen hadde Crispy Duck, å begge retter var perfekte :D anbefales virkelig!

Takk, karsteinb
Anmeldt 13. august 2021

De har mye god mat. Desserten var helt nydelig! Veldig høffelig vert og ryddig lokale. Gode smitteverns rutiner.

Takk, 459ingeborgh
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Noe fraværende personale, får trekk på service. Vi måtte be om mer ris flere ganger, selv om vi bestilte ekstra. Når det er sagt var maten veldig god, så ville dratt tilbake.

Takk, Eirinh91
Anmeldt 10. august 2021

Vi valgte denne gangen Kina-restaurant. Maten var helt nydelig. Vi bestilte sprøstekt and og kylling. Det var mye mat og nydelig smak med dessert etterpå. Men vi skulle på toalett etter maten og det var ett sørgelig syn og stank. Det lukta noe jevlig og papir fløt over dunken og på golvet. Golvvask og støvtørking manglet i restauranten. Maten fantastisk men renhold og hygiene var elendig.

Takk, Paul K

Reisende som så på Fu Lam, så også på

Narvik, Narvik kommune
Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Fu Lam? Del dine erfaringer!