FindHotel
Agoda.comUSD 125
Trip.com
ZenHotels.com
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hadde flere overnattingsdøgn i hytte med 1 soverom. Ok hytte men ikke komfortabel . Savnet en stol å slappe av i , kun kjøkkenstoler og en veldig hard sovesofa i stua . Umulig å få soverommet mørkt på natta, håpløs rullegardin som måtte tapes til veggen. Ikke verd prisen som var Ca 1650 kr i døgnet. Dyrere enn på Hotel i byen, så neste gang blir det det. Hyggelig personale på campingen

Takk, Mobile43733009696
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Vi bestilte explorer hytte, men fikk ikke ha med liten hund der. Trodde (og skrev i mail) at vi ville oppgradere så vi fikk med hund, det var ikke en oppgradering -men det motsatte. Mens vi kunne se andre ha hund i explorerhyttene etter insjekk. Sa ifra om utilstrekkelig renhold men ble ikke møtt med noe annet enn «nei sånn skal det ikke være» ikke noe ble gjort... Veldig fin plass men ikke den standard som vi forventet. Uapetittelig bad, klissete gulv, grisete og fult av hår på lakenet i senga, måtte legge oss i hver vår etg. I køyesenga (på kjærestetur...)!

Selv om man reiser med 2 små hunder på 2 kilo så vil man ikke bo i en svinesti. «Hundefolk» liker også god standard!

Kjempebra beliggenhet, nydelig omgivelser, men ble ikke den godfølelsen og standarden vi forventet.

1  Takk, Kitaaw
Mats Andersson, Annet på Tromso Lodge & Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Kjære Kitaaw,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive om oppholdet ditt, og for at du valgte å overnatte hos oss!

Først og fremst; det du beskriver er svært beklagelig, og jeg syns det er utrolig leit at du opplevde oss på en slik måte. Jeg kan dessverre ikke svare på hvorfor det ikke ble gjort noe med hytta du leide etter at du ga beskjed om renholdet, da det absolutt ikke skal være slik du beskriver det. Våre renholdere jobber beinhardt for å levere et plettfritt produkt til kundene våre hver eneste dag, og av rutine ber vi alltid renholderne ta en tur innom hytta hvis vi har mottatt en klage. - Her må vi rett og slett finne ut av hva som gikk galt!

Det at vi ikke tillater hund på de nye Explorer-hyttene våre stemmer, men det er dessverre slik at noen velger å ikke fortelle oss at de har med hund, til tross for at det står tydelig på alle booking-plattformer når du skal velge hytte. Vi tar selvfølgelig selvkritikk for å ikke kommunisere dette tydeligere, og vi har iverksatt tiltak for å bukt med problemet.

Jeg kan ikke se at du har vært i kontakt med oss etter endt opphold, verken via e-post eller i tilbakemeldingsskjemaet vi sender ut til gjestene våre, så jeg ønsker at du tar direkte kontakt med meg så vi får rettet opp det dårlige inntrykket du nå sitter igjen med. E-post: mats@tuil.no

Igjen vil jeg takke deg for at du tok deg tid til å skrive om oppholdet ditt, også håper jeg virkelig at du tar kontakt med meg

Mats Andersson
Assisterende daglig leder

Anmeldt 14. august 2020

Bodde 3 netter på de nye Explorerhyttene. Bygd i 2020, arbeidet fortsatt utenfor med asfaltering. Hytte ved elva. Rent og pent, består av 1 stue med 4 sengeplasser, og kjøkken. Er et nytt fint bad og balkong mot elva. Ikke Tv på denne hytta, men bra internett som ikke har problemer med å kople til og streame på flere pcer. Gode senger. Mulig å ha åpen gardinene i glasstaket, spesielt aktuelt når det er nordlys. 2 av sengen kan pakkes sammen, slik at det blir mer gulvplass. Selv om det er støy fra elva, så er rommet så pass isolert at det merkes knapt.

Romtips: Velg rom ved elva
2  Takk, MisterRAJ
Mats Andersson, Annet på Tromso Lodge & Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2020

Kjære Remi,

Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til å skrive litt om oppholdet ditt hos oss! Vi setter utrolig stor pris på tilbakemeldingen din, og det er kjempe hyggelig å lese at du trivdes så godt :)

Takk for at du tok turen innom oss i sommer!

Mats
Tromsø Lodge & Camping

Anmeldt 13. august 2020

Leide en explorer-hytte i ett døgn og angret ikke på det! Kjempefine hytter hvor alt fungerte perfekt, kunne godt bodd der flere netter! Kjøpte også frokost som var utrolig bra. Står ikke tilbake for hotellfrokost, godt utvalg både av varme og kalde retter. Når i tillegg både lokalene den blir servert i og betjeningen er trivelige, er dette et svært godt alternativ til hotellrom. Anbefaler stedet på det varmeste, ikke mange campingplasser som er bedre i landet!

2  Takk, KristiansundShanks

Kjære KristiansundShanks,

Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding på både overnatting og frokost; bedre enn det blir det ikke!

Mats
Tromsø Lodge & Camping

Anmeldt 7. juli 2020

Inne på selve campingen så ser det veldig bra ut, og sanitæranleggene er sikkert fine. Men oppstilingsplassen for bobiler 150 meter unna er i overkant dyr ift hva som tilbys. Kr 250 for å stå på en sølete grusplass. Ikke strøm, ikke dusj og toalett, og ikke engang en søppeldunk. Ønsker man å få tilgang til sanitæranlegget så koster det kr 100 ekstra. Her betaler man egentlig kr 250 for kun parkeringsmuligheten.

Takk, larspettern2020
Mats Andersson, Annet på Tromso Lodge & Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære Lars Petter N,

Tusen hjertelig takk for din tilbakemelding – vi setter utrolig stor pris at du tok deg tid til å skrive litt om oppholdet ditt hos oss, og jeg håper du velger å ta turen innom oss igjen på et senere tidspunkt.

Jeg syns det er leit at du opplever tilbudet vårt for parkering som dyrt, og jeg vil beklage på det sterkeste hvis tilbudet ikke har blitt kommunisert bedre. Det er altså en ren parkeringsplass til bobil/campingvogn for kr. 250,- per døgn, med bruk av tømmestasjon og vannpåfylling inkludert. Vi valgte å senke døgnpris og kun inkludere tømming/vannpåfylling, slik at våre gjester selv kan velge om de ønsker å benytte seg av fellesanleggene for kr. 45,- per person, da de fleste gjestene våre er mer eller mindre ‘selvforsynt’.

Vi skulle selvfølgelig ønske at vi kunne bygge ut caravan-sletta vår og legge til ytterligere 54 plasser, men inntil videre har vi valgt å åpne noen ekstraområder for kunne ta imot de som vil overnatte i Tromsø, men som ikke får plass med strøm på grunn av stor pågang. Gjester står naturligvis fritt til å velge om de overnatte, eller kjøre videre til neste campingplass hvis de er avhengig av strøm og vi er fullbooket. Vår intensjon er kun å være på tilbudssiden, og vi jobber beinhardt for å kunne ta imot alle bobilene/campingvognene som kommer til Tromsø.

Jeg håper, som nevnt over, at du velger å besøke oss igjen, og jeg vil da be deg om å ta direkte kontakt pr. e-post: mats@tuil.no

Mats Andersson
Assisterende daglig leder