Trip.comUSD 87
eDreamsUSD 78
Agoda.comUSD 123
ZenHotels.com
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en fantastisk camping med asfalt og kunstgress.
Det var gode sanitærforhold og bra renhold
Anbefales på det sterkeste når en skal campere i Tromsø og det er en fin gåtur fra campingen til både byen og fjellheisen .
Bra plass og fint område

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, rogers905
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hadde flere overnattingsdøgn i hytte med 1 soverom. Ok hytte men ikke komfortabel . Savnet en stol å slappe av i , kun kjøkkenstoler og en veldig hard sovesofa i stua . Umulig å få soverommet mørkt på natta, håpløs rullegardin som måtte tapes til veggen. Ikke verd prisen som var Ca 1650 kr i døgnet. Dyrere enn på Hotel i byen, så neste gang blir det det. Hyggelig personale på campingen

Takk, Mobile43733009696
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Vi bestilte explorer hytte, men fikk ikke ha med liten hund der. Trodde (og skrev i mail) at vi ville oppgradere så vi fikk med hund, det var ikke en oppgradering -men det motsatte. Mens vi kunne se andre ha hund i explorerhyttene etter insjekk. Sa ifra om utilstrekkelig renhold men ble ikke møtt med noe annet enn «nei sånn skal det ikke være» ikke noe ble gjort... Veldig fin plass men ikke den standard som vi forventet. Uapetittelig bad, klissete gulv, grisete og fult av hår på lakenet i senga, måtte legge oss i hver vår etg. I køyesenga (på kjærestetur...)!

Selv om man reiser med 2 små hunder på 2 kilo så vil man ikke bo i en svinesti. «Hundefolk» liker også god standard!

Kjempebra beliggenhet, nydelig omgivelser, men ble ikke den godfølelsen og standarden vi forventet.

1  Takk, Kitaaw
Mats Andersson, Annet på Tromso Lodge & Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Kjære Kitaaw,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive om oppholdet ditt, og for at du valgte å overnatte hos oss!

Først og fremst; det du beskriver er svært beklagelig, og jeg syns det er utrolig leit at du opplevde oss på en slik måte. Jeg kan dessverre ikke svare på hvorfor det ikke ble gjort noe med hytta du leide etter at du ga beskjed om renholdet, da det absolutt ikke skal være slik du beskriver det. Våre renholdere jobber beinhardt for å levere et plettfritt produkt til kundene våre hver eneste dag, og av rutine ber vi alltid renholderne ta en tur innom hytta hvis vi har mottatt en klage. - Her må vi rett og slett finne ut av hva som gikk galt!

Det at vi ikke tillater hund på de nye Explorer-hyttene våre stemmer, men det er dessverre slik at noen velger å ikke fortelle oss at de har med hund, til tross for at det står tydelig på alle booking-plattformer når du skal velge hytte. Vi tar selvfølgelig selvkritikk for å ikke kommunisere dette tydeligere, og vi har iverksatt tiltak for å bukt med problemet.

Jeg kan ikke se at du har vært i kontakt med oss etter endt opphold, verken via e-post eller i tilbakemeldingsskjemaet vi sender ut til gjestene våre, så jeg ønsker at du tar direkte kontakt med meg så vi får rettet opp det dårlige inntrykket du nå sitter igjen med. E-post: mats@tuil.no

Igjen vil jeg takke deg for at du tok deg tid til å skrive om oppholdet ditt, også håper jeg virkelig at du tar kontakt med meg

Mats Andersson
Assisterende daglig leder

Anmeldt 14. august 2020

Bodde 3 netter på de nye Explorerhyttene. Bygd i 2020, arbeidet fortsatt utenfor med asfaltering. Hytte ved elva. Rent og pent, består av 1 stue med 4 sengeplasser, og kjøkken. Er et nytt fint bad og balkong mot elva. Ikke Tv på denne hytta, men bra internett som ikke har problemer med å kople til og streame på flere pcer. Gode senger. Mulig å ha åpen gardinene i glasstaket, spesielt aktuelt når det er nordlys. 2 av sengen kan pakkes sammen, slik at det blir mer gulvplass. Selv om det er støy fra elva, så er rommet så pass isolert at det merkes knapt.

Romtips: Velg rom ved elva
2  Takk, MisterRAJ
Mats Andersson, Annet på Tromso Lodge & Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2020

Kjære Remi,

Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til å skrive litt om oppholdet ditt hos oss! Vi setter utrolig stor pris på tilbakemeldingen din, og det er kjempe hyggelig å lese at du trivdes så godt :)

Takk for at du tok turen innom oss i sommer!

Mats
Tromsø Lodge & Camping

Anmeldt 13. august 2020

Leide en explorer-hytte i ett døgn og angret ikke på det! Kjempefine hytter hvor alt fungerte perfekt, kunne godt bodd der flere netter! Kjøpte også frokost som var utrolig bra. Står ikke tilbake for hotellfrokost, godt utvalg både av varme og kalde retter. Når i tillegg både lokalene den blir servert i og betjeningen er trivelige, er dette et svært godt alternativ til hotellrom. Anbefaler stedet på det varmeste, ikke mange campingplasser som er bedre i landet!

2  Takk, KristiansundShanks

Kjære KristiansundShanks,

Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding på både overnatting og frokost; bedre enn det blir det ikke!

Mats
Tromsø Lodge & Camping