Anmeldt 20. februar 2016

Store rom, med stoler og et lite bord, skrivebord og flatskjerm. Lite kjøleskap på rommet. Rommet jeg fikk var i 1.etasje ut mot telegrafbukta, med helt fantastisk utsikt. Enkel frokost, og enkel lunsj. Var på kurs på hotellet. Savner å kunne spise middag der, må til byen for å spise og det ligger litt utenfor sentrum så man må busse inn.

Dato for oppholdet: januar 2016
Takk, ozzy-og-kris
Anmeldt 29. september 2015 via mobile enheter

Store, rene rom med både senger, skrivebord med stol, tv, 2 stoler med bord så man slipper å ligge i sengen når man er på rommet i løpet av dagen. Fint beliggende ved stranden, havutsikt og nydelig turvei langs havet. Dusjen er laget slik at gulvet på resten av badet ikke blir vått. Hyggelig betjening, god frokost og lunsj (prøvde ikke middag). Og ikke minst, hyggelige priser. Utrolig mye for pengene.
Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, Linda K
Anmeldt 17. august 2015

Store rom, som har det du trenger for en overnatting. Helt greie senger, skrivebord, flatskjerm tv og liten sittegruppe. (gode stoler). Stort pluss at det er et lite kjøleskap på rommet. Utsikt mot Telegrafbukta og grønt areal. Flott turområde rett utenfor hotellet. God frokost i stor sal. Eggsalaten var nydelig. Det er også muligheter for å sitte ute på terassen når været er bra. Stille og rolig på kveld/natt. Hyggelige folk i resepsjonen. Gratis parkering og gratis wi-fi på rommet.

Eneste minus var dårlig ventilasjon, det var utrolig varmt på rommet. Neste gang ønsker jeg meg en vifte ;) For vi kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, MonaNesset
Anmeldt 26. juli 2015

Sydspissen ligger rett ved sjøen og Bukta. Er været bra kan du ta med reker og en pils og sette deg på stranda rett utafor. Praktiske og rene rom, med kjøleskap og TV på rommet. Frokosten er enkel og grei norsk standard, med flere slags brød, kaffevalg og fra spisesalen flott utsikt over sjøen og fjellene. Er været bra er det veranda så du kan sitte ute. Hotellet ligger ikke helt i sentrum, men ytterst på halvøya, stille og rolig. Det går buss inn til sentrum, 5-10 min unna. Hotellet er prisgunstig og et veldig bra overnattingssted i Tromsø. Godt med gratis parkeringsplasser utenfor og lett å parkere i byen ved Polamuseet. Tar 6 min

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, 650KarinB
Anmeldt 27. mai 2015 via mobile enheter

Jeg og min sønn koser oss her etter mat og kino i sentrum.
Dette er et veldig ok hotell til en god pris og inkluderer frokost. Dessuten fri wi-fi.
Noe som også er bra her er gratis parkering rett utenfor inngangen.

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, dagsolems