TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 4. august 2017

Jeg er ikke for store kollosser av hotell. Så det føltes bra å være på Sydspissen, 2 netter. Bilen kunne vi parkere på hotellets parkeringsplass, og ta bussen til byen. Jeg hadde med " guide" som visste alt om busser. Men med så hyggelige og hjelpsomme ansatte i resepsjonen, så er jeg sikker på at man ville fått vite alt man lurte på angående busser og selve byen. Hotellet ligger litt utenfor den. Vi hadde tenkt å oppsøke flere severdigheter, så vi kjøpte et " Reisekort/Tromsøkort". Da kunne vi kjøre så mye buss vi ville i 48 timer og hadde inngangsbillett til 7 severdigheter. Genialt. Det er kort vei til bussholdeplassen fra hotellet, og man kan også ta buss til flyplassen. Vi hadde et rom med 3 senger, men det føltes ikke trangt.. Senga var god. Savnet hårføner. Frokosten var helt ok, selv om vi kom under en time til de skulle rydde bort kl 09-30 Fikk et smil fra en ansatt der, ellers så var vi så lite på hotellet, at vi ikke så eller snakket med noen andre ansatte enn de i resepsjonen. Vi fikk ikke tid til å gå langs stranda, men det er sikkert flott. Med strålende sol etter at tåka lettet på formiddagen, så hadde jeg et flott opphold på Sydspissen hotell og i Tromsø

Dato for oppholdet: juli 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Synnøve C
Anmeldt 4. mars 2017 via mobile enheter

Hyggelig folk med resepsjonen. Frokost er akkurat det samme hver eneste dag, det anbefales å variere litt mer og følge med når tomme disker må fylles opp igjen. 2 personer i et rom finner bare to separate senger, litt mer variabilitet hadde vært greit. Terrassen burde vært tilgjengelig og snøfritt for alle gjester og ikke bare dem som skal ta seg en røyk. Da kan en nyte ettermiddag-sola også om vinteren.
Det mangler muligheter for å bruke sin tid på (noen spill for eksempel eller en badstue eller lignende ting). Beliggenhet er utmerket (utsikt mot sjøen; buss som kjører hele veien rett i nærheten av hotell-inngangen); dette kan brukes i en positiv retning ved en mulig (og etter hvert sikkert nødvendig) oppgradering av hotellet.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Signe S
Anmeldt 20. oktober 2016

Jeg fikk 3 sengs rom alene. God med plass og rent og i orden. Vi hadde fellesmiddag for 30 personer. Porsjonene var veldig små og maten var kald da den kom på bordet. Ikke noe å si på smaken men dette var for dårlig til 450,- per person. Frokost og lunch var ok men ikke mer. Alt personell jeg var i kontakt med var hyggelig og imøtekommende.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, 69rolfs
Anmeldt 19. oktober 2016 via mobile enheter

Hyggelig betjening, bra selskaps middag (fiskemiddag).
Lunsjbordet bestod av salat og litt pålegg samt 1 god varmrett.
Frokosten var normal.

Rommene er ikke topp men helt greit (-for renhold) Bad er slitt og det bærer preg av litt dårlig renhold!

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, j0hnpetterf
Anmeldt 5. august 2016

Grei overnatting til en rimelig penge. Frokost inkl i prisen. Kjøleskap på rommet, ikke langt til Coop dersom man vil handle litt til kjøleskapet. De serverer ikke middag her , men man kan bestille suppe eller pizza. Er du ute etter rimelig overnatting i Tromsø anbefales Sydspissen. Busstopp like borte i veien. Ca 200kr i taxi fra flyplassen

Romtips: Best med rom ut mot sjøen
Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, kristine jelstr... t