“Fantastisk!”

Gois Restaurant & Cocktailbar
Vurdert som nr. 4 av 35 Restauranter i Harstad
Beskrivelse: Gois Restaurant & Cocktailbar er en ny asiatisk restaurant med åpningsdato 01.08.2019, tilhørende midt i Harstad sentrum. Gamle “lanternen” har fått ny drakt og fremstår nå som ett nytt og moderne lokale med en asiatisk restaurant som tilbyr en meny som Harstad ikke har kunnet tilby tidligere. Med 48 sitteplasser og ett loungerom som tar deg med på en liten reise.
Anmeldt 18. juli 2021

Mat som smaker nydelig! Drinkene er helt himmelsk! Servicen er 100% upåklagelig! Definitivt min favoritt restaurant i Harstad. Anbefaler alle som besøker Harstad å ta en tur innom gois❤

Takk, Smoen84
Espen Strøm-Willumsen, Eier på Gois Restaurant & Cocktailbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

2024 av 63 anmeldelser

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og drikke! Tenåringen elsket kyllingvingene, og de voksne var godt fornøyd med stekt ris og wok. Toppet måltidet med nydelige drinker.

Takk, etnebu123
Espen Strøm-Willumsen, Eier på Gois Restaurant & Cocktailbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Anmeldt 8. juli 2021

Nydelig mat, berusende drinker og eksepsjonell god service. Æ kommer tilbake uten tvil! Veldig glad vi bestilte bord der.

Takk, torillb2021

Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Bestilte bord på forhånd. God atmosfære i restauranten. Passe størrelse av menyen, med kjente thai-retter.
Vi fikk bestilt raskt. Vi fikk drikke forholdsvis raskt, men det tok 45 min før vi fikk maten, som vi syntes var lenge. Ingen informasjon eller oppmerksomhet av servitørene i ventetiden. Maten smakte veldig bra, og vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, VacationOslo
Espen Strøm-Willumsen, Owner på Gois Restaurant & Cocktailbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2021

Takker for hyggelig tilbakemelding. Vi skal be servitørene være mer oppmerksomme! :)

Anmeldt 30. mai 2021 via mobile enheter

En fantastisk mottakelse og følelse av å være en velkommen gjest. Hyggelig atmosfære og super service. Spennende meny. Vi var 4 pers som spiste forrett og hovedrett med øl, vin og aquavite til. Cocktail's til dessert. Alt smakte fortreffelig . Hit kommer vi garantert igjen og anbefaler Gois til alle som vil ha smakfull mat lekkert servert av servitører som setter pris på at du har valgt å nyte kvelden hos dem.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Heidi B
Espen Strøm-Willumsen, Eier på Gois Restaurant & Cocktailbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2021

Takker for hyggelig tilbakemelding, og velkommen tilbake

Reisende som så på Gois Restaurant & Cocktailbar, så også på

Har du vært i Gois Restaurant & Cocktailbar? Del dine erfaringer!