“Super thaimat - glutenfritt på menyen”

Gois Restaurant & Cocktailbar
Vurdert som nr. 4 av 35 Restauranter i Harstad
Beskrivelse: Gois Restaurant & Cocktailbar er en ny asiatisk restaurant med åpningsdato 01.08.2019, tilhørende midt i Harstad sentrum. Gamle “lanternen” har fått ny drakt og fremstår nå som ett nytt og moderne lokale med en asiatisk restaurant som tilbyr en meny som Harstad ikke har kunnet tilby tidligere. Med 48 sitteplasser og ett loungerom som tar deg med på en liten reise.
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Kusina og jeg spiste middag her en kveld. God service fra oppmerksomme ansatte. Liten meny, men altså - det smakte nydelig!! Kusina spiste pad thai, jeg spiste rød karri med scampi. Ingen dessert på menyen så bestilte vi hver vår drink. Det var absolutt ingen skuffelse!

Takk, Ailiskh
Espen Strøm-Willumsen, Eier på Gois Restaurant & Cocktailbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi er en familie på 3 som er på ferie i Trøndelag, Nord-Norge og Vestlandet denne sommeren, hvor vi startet først i Trondheim, så videre til Mo i Rana, dernest Narvik, så Kirkenes, Honningsvåg (og Nordkapp), så Hammerfest, Tromsø og nå Harstad før ferden går videre.

Vi har prøvd ut ulike restauranter på turen. Denne gangen tok vi take out fra denne restauranten med på hotellet, og maten var kort og godt utsøkt. Og veldig hyggelig betjening. Anbefales på det varmeste.

Takk, HiltonEliteMember

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Her har Harstad en potensiell perle. Hyggelig service, litt sen servering, men kvaliteten på maten trekker det opp det litt negative inntrykket av den litt sene servicen. For det er maten som gjør at du vil komme tilbake hit. Fantastiske thaismaker som killer ganen med surt, søtt, salt og umami. Dette var en fest for kjeften. Dette er en plass jeg ønsker å komme tilbake til om jeg skulle befinne meg i Harstad en gang i fremtiden.

Takk, Kjetil S
Espen Strøm-Willumsen, Eier på Gois Restaurant & Cocktailbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Anmeldt 18. juli 2021

Mat som smaker nydelig! Drinkene er helt himmelsk! Servicen er 100% upåklagelig! Definitivt min favoritt restaurant i Harstad. Anbefaler alle som besøker Harstad å ta en tur innom gois❤

Takk, Smoen84
Espen Strøm-Willumsen, Eier på Gois Restaurant & Cocktailbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og drikke! Tenåringen elsket kyllingvingene, og de voksne var godt fornøyd med stekt ris og wok. Toppet måltidet med nydelige drinker.

Takk, etnebu123
Espen Strøm-Willumsen, Eier på Gois Restaurant & Cocktailbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Reisende som så på Gois Restaurant & Cocktailbar, så også på

Har du vært i Gois Restaurant & Cocktailbar? Del dine erfaringer!