“Nydelig thailandsk mat ❤️”

Gois Restaurant & Cocktailbar
Vurdert som nr. 4 av 35 Restauranter i Harstad
Beskrivelse: Gois Restaurant & Cocktailbar er en ny asiatisk restaurant med åpningsdato 01.08.2019, tilhørende midt i Harstad sentrum. Gamle “lanternen” har fått ny drakt og fremstår nå som ett nytt og moderne lokale med en asiatisk restaurant som tilbyr en meny som Harstad ikke har kunnet tilby tidligere. Med 48 sitteplasser og ett loungerom som tar deg med på en liten reise.
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening, god service og nydelig mat. Jeg stod mellom green curry og padthai. Fikk anbefalt green curry av servitøren og angrer ikke! Friske grønnsaker, autentisk thai smak på curryen og passe mengde mat. Superfornøyd! Anbefales på det sterkeste ❤️

Takk, TrineS164
Espen Strøm-Willumsen, Eier på Gois Restaurant & Cocktailbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2021

Anmeldt 12. august 2021

Fantastisk god mat og en god atmosfære! Anbefaler wok med kylling og kylling satay. Min Thailandske kone elsker også maten her.

Takk, rasmush746

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Helt nydelig mat, og supergod service. Drinkene var noe av de beste cocktailene jeg har smakt. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, heiatina
Espen Strøm-Willumsen, Eier på Gois Restaurant & Cocktailbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Anmeldt 28. juli 2021

Fantastisk mat og fantastisk service. Etter to selskap hvor Gois leverte middagen, så ønsker vi å bruke dere igjen og igjen.

Takk, Inspiration364248
Espen Strøm-Willumsen, Eier på Gois Restaurant & Cocktailbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Kusina og jeg spiste middag her en kveld. God service fra oppmerksomme ansatte. Liten meny, men altså - det smakte nydelig!! Kusina spiste pad thai, jeg spiste rød karri med scampi. Ingen dessert på menyen så bestilte vi hver vår drink. Det var absolutt ingen skuffelse!

Takk, Ailiskh
Espen Strøm-Willumsen, Eier på Gois Restaurant & Cocktailbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Reisende som så på Gois Restaurant & Cocktailbar, så også på

Har du vært i Gois Restaurant & Cocktailbar? Del dine erfaringer!