“Storfornøyd”

Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Harstad
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Lenge siden sist,som var en positiv opplevelse gikk vi dit igjen. Vi spiste biffsnadder,blac&hvite og pizza fra barnemenyen. Meget velsmakende og godt kjøtt,og fantastisk tilbehør gjorde måltidet til en høydare. Pizzaen falt og i smak. Må også skryte av travle men blide og oppmerksomme ansatte.Blir å gå dit ved en senere anledning.

1  Takk, Heidi Anita A

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Egon Harstad ligger i forbindelse ned Thon Hotell i 1. etg. Den er som Egon-restauranter flest, samme hyggelige interiør og med god mat. Gode på pizza, salater og biff-retter. Kjekt å bo på Thon og gå rett inn på Egon på kvelden for å spise middag.

Takk, Offisersbladet
Anmeldt 24. oktober 2018

Etter å ha besøkt andre av utestedene ble besøket på Egon i Harstad en positiv opplevelse. God og mye mat gir alltid et pluss i margen. Spare-ribs à la Egon var et slikt pluss. Skal det nevnes noe så må det være prisen som minnte om en 5 stjerners restaurant - og ikke et slikt spisested.

Takk, Keinapel
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Var Egon så dårlig, eller er det bare her? Burgertallerken, tørr Kandaburger med en tørr osteskive oppå. Kina kåll med thousand Island dressing og en tomatskive. Masseprodusert og kjørt inn på morgen (usikker på hvem morgenen). På gatekjøkken helt greit, til 249kr på en restaurant ikke fullt så greit...

Takk, 853mortenh
Anmeldt 17. september 2018

Vi bodde på Thon hotellet som Egon er en del av. Vi bestilte en stor pizza med tilbehør. Hadde hørt at det var muligheter for å ta denne med seg opp på rommet på hotellet. Det var helt greit hvorpå vi fikk pizza med service og bestikk med oss opp på rommet. Flott praksis dette her. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Steinar H

Reisende som så på Egon Harstad, så også på

Har du vært i Egon Harstad? Del dine erfaringer!