“Positivt overrasket :)”

Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Harstad
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Er egentlig ingen fan av Egon grunnet dårlige opplevelser men gav det en sjans. Pizza buffeen var kjempegod med pizza som kom rett fra ovnen. Restauranten var ren og innbydende. En god lunsj med andre ord :)

Takk, Silje H

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Prøvde carbonara og bolgonesen i tillegg en barnepizza. Pastaen smakte og luktet våt hund, og pizzaen var deigete. Vi var sultne når vi kom, men ente opp med å spise en tredjedel av maten. Styr unna!

Takk, tomnZ1480OT
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Spiste middag på Egon da menyen på hotellet er meget begrenset pga viruset...tross en del restriksjoner på pga viruset ble ordrene ekspedert ganske kjapt, ca 30 min venting. God mat og hyggelig betjening.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, 662ronaldb
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte fiskesuppe med ekstra reker til jr 293,-. Den kom med brød og smør.
God suppe og rikelig med fisk og reker.
Fatøl 0.,6 liter koster kr 116,-.
Som i alle Egon restauranter er det et uformelt og hyggelig miljø.

2  Takk, trondo685
Anmeldt 15. desember 2019 via mobile enheter

Dro på bursdagsfeiring på Egon Harstad sammen med et vennepar. To stk bestilte pizzabuffe, her var det dårlig utvalg og ble fort tomt. Måtte informere betjeningen at buffeen var tom, og da var det ikke satt ny pizza på steik, var detmed 45 minutter ventetid på pizza :(
Den andre maten som ble bestilt var lang ventetid på, men fantastisk god mat.
Dessert bestilte vi, måtte vente 30 minutter og fikk servert iskald sjokolade fondant. Klagde på denne, måtte vente ytterlige 15 minutter og da fikk vi lunket fondant, noe vi ikke orket å klage på. Har tidligere hatt bare gode tilbakemeldinger fra egon, men idag var det ikke noe å skryte av. Totalt en dårlig totalopplevelse på bursdagsfeiringen.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, martinhF2225NX

Reisende som så på Egon Harstad, så også på

Har du vært i Egon Harstad? Del dine erfaringer!