“Skuffende opplevelse”

Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Harstad
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk først beskjed om at det ville ta 35-40 minutter å få maten - dette til tross for at restauranten ikke var full. Etter over en time var maten enda ikke kommet. Flere av gjestene rundt oss som hadde bestilt etter oss hadde allerede fått maten. Da vi spurte i baren om når det var vår tur, fikk vi beskjed om at maten var på vei. 1 t og 15 min senere var maten endelig kommet.

Dessverre var heller ikke matopplevelsen noe å skryte av. Grønnsakene var harde, risen ikke nok kokt, lefsene var klistret sammen og svært tørre. Osten som skulle forestille smeltet, så mer ut som en svett osteskive i en gammel matpakke. Flaut at kjøkkenet i det hele tatt ville sende dette ut.

Blir siste gang vi besøker en Egonrestaurant igjen. Dette var urolig skuffende greier.

Takk, anneh416

Anmeldt 4. juli 2021

Generelt dårlig service, lite hyggelige folk.

I det meg og kjæresten ankom Egon var det to pizzastykker igjen i buffeten. Vi antok pizza kom til å ankomme kjapt, det gjorde den ikke. Neste pizza ankom ikke før over én og en halv time etter ankomst, dette var etter jeg spurte personalet om pizzaen var på vei.

Pizzaen var ellers god da den kom på bufeten.

Ikke hatt dårlig inntrykk av Egon andre steder i landet, men kan ikke anbefale Egon - Harstad.

Takk, OleL173
Anmeldt 8. mai 2021 via mobile enheter

Allergikere; styr unna! Jeg har spist på Egon en del ganger. Jeg har alltid vært veldig tydelig på hva jeg ikke tåler og ikke kan ha på pizza, dette tar de ALDRI seriøst. Jeg må alltid sende maten tilbake fordi de putter på diverse jeg har sagt, tydelig, at jeg ikke kan ha på pga allergi. For det første får man en veldig utrygg følelse av å spise der og for det andre må jeg alltid vente ekstra lenge for at de skal lage ny mat og kun 1 av 10 ganger har de tilbudt gratis is. For allergikere som trenger å betrygges er ikke dette rette plassen.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Johanne G
Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Vi valgte Egon-burger, phad thai og fajitas. Maten kom forholdsvis raskt og alle tre rettene smakte godt. Phad thai-retten var forholdsvis liten. Betjeningen var hyggelig. Prisnivået på Egon har økt siden sist jeg var er. Egon er sjelden noen gastronomisk opplevelse, men oftest helt grei.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, VacationOslo
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Relativt god mat. Bestilte forrett, den fikk vi ikke før hovedretten. Det var løkringer, og de har vært alt for lenge i frityr.
Men mat helt på det gjevne og god atmosfære. Trivelig betjening

Dato for besøk: august 2020
Takk, r_ffer_ffas

Reisende som så på Egon Harstad, så også på

Har du vært i Egon Harstad? Del dine erfaringer!