“2 besøk på en dag.”

Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Harstad
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 4. september 2021

Har vært på ferie i byen jeg bodde i fra 1992 til 1998. Og dem jeg skulle møte ønsket begge å møte meg på denne restauranten.

Det var ett god valg. Meget hyggelig betjening jeg delte livet mitt med hun som tok i mot oss på første besøk der hvor jeg og en gammel venn spiste lunch.

Jeg gikk for karbonade smørbrød og det var helt nydelig mens hun valgte kyllingsalat.

Maten kom kjapt og den ansatte passet på at vi hadde det vi trengte. Slapp og bestille via appen siden jeg ikke er så drevet på sånt.

Interiøret er veldig fint er mye historie i lokalene som restauranten har valgt å benytte seg av.

På kvelden var jeg tilbake her da hadde hun som jeg skulle møte reservert bord til oss det var smart for restauranten var full av folk veldig kjapt.

Vi var der nesten til stenge tid og hadde en veldig koselig kveld der. Det ble drukket øl og utvalget var bra nok for oss. Har ikke vært ute ofte dem siste årene delvis pga viruset så ble dog litt skremt av prisene på en øl kontra når man var yngre.

Hun som hadde kveldsvakt informerte oss om at om så og så mange minutt avsluttes servering så det var en hyggelig gest synes jeg.

Lokalene var rene og pene og det var kjempe smart av mine gamle venner at vi møttes her.

Kan anbefale denne restauranten av hele mitt hjerte.

En ekstra takk til HUN som hadde formiddag skiftet og som om det ikke var nok tog imot meg på kvelden. En dame på rett plass kan man si.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Baross

Anmeldt 30. august 2021

Bestilte nachos. Den kostet kr. 186,- og bestod av alt for salte nachoschips med muligens 25 g kjøtt deig og like mye ost. Var ikke godt og anbefalt ikke. en annen gjest hadde bestilt data med soppsaus og fikk kun kasta og noenstekte chaampinjonger. Han etterlyste sausen og ble da servert en flaske ketchup... ikke særlig proffe.

Takk, fruGrethe
Anmeldt 13. august 2021

Stod 5 minutter i døren og ventet på bord, ventet 45 minutt på retten og 10 minutt på den ene ølen som jeg bestilte. Var attpåtil alene.

Takk, Jorgennilssen1
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat og drikke. Flott service og gode corona tiltak. Var der sent på kvelden, de var fri for et par ting i menyen. Servitøren var av topp klasse og hjalp oss på best mulig vis. Kommer gjerne igjen.

Takk, SjoegrenTours
Anmeldt 1. august 2021

Bestilte mat og drikke…drikken kom fort, men maten ble avglemt. Etterlyste denne etter en time og da kom kald mat servert. Fikk en gavesjekk på diverse småting som plaster på såret, men maten va kald og dvask. Ikke bra opplevelses!

Takk, ChrKlo

Reisende som så på Egon Harstad, så også på

Har du vært i Egon Harstad? Del dine erfaringer!