“God mat med kvalitet”
Anmeldelse av Cafe De 4 Roser

Cafe De 4 Roser
Vurdert som nr. 2 av 36 Restauranter i Harstad
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Privat middag, Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018

Spiste en 3 retters middag i kaféen for første gang.
Nydelig mat og drikke, koselig atmosfære og hyggelig betjening.

Takk, 32kurtg

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Dette er faktisk første gang jeg har besøkt De 4 Roser i Harstad. Og det ble "bare" cafeen. De har jo også en restaurant i andre etasje. Uansett, jeg skjønner godt at dette er et populært sted: Nydelig fiskegrateng og trivelige folk på jobb.

Takk, Narnejo
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med maten. Vi fikk servert en fire retters meny bestående av dagens kamskjell, fisk, lam og solbærsjokolade. Det var god smak og høy kvalitet lokale matvarer

1  Takk, behrouzm879
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

I sentrum bed mot havna ligger denne lille gamle kafeteriaen. Gammel og koselig interiør og nydelig mat. Bacalao eller biffstrimler i foccaciabrød anbefales.

Takk, Offisersbladet
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Wow! Vi fikk servert en fire-retters middag, og alt av mat var nydelig. Rene smaker som var perfekt sammensatt. Når dette ble toppet med super service, så var dette en fantastisk opplevelse.

Takk, steinroarh

Reisende som så på Cafe De 4 Roser, så også på

Har du vært i Cafe De 4 Roser? Del dine erfaringer!